PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaka praca taka premia ??? Co za gnój!!!

  • 1. Data: 2003-01-16 09:50:15
    Temat: Jaka praca taka premia ??? Co za gnój!!!
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

    "Gazeta Wyborcza": 236 pracowników Ministerstwa Zdrowia otrzymało po kilka
    tysięcy złotych nagrody. Niektórzy po 8-9 tysięcy. Według nieoficjalnych
    informacji ministerstwo wydało na nie co najmniej milion złotych.

    Posłowie z sejmowej komisji zdrowia są oburzeni.

    Ministerstwo nie odpowiedziało na pytanie "Gazety", ile wydano na nagrody
    pieniędzy.

    "Wyborcza" dowiedziała się jedynie, że przyznano je zgodnie z "Regulaminem
    przyznawania nagród pracownikom Ministerstwa Zdrowia", a ich wysokość jest
    "porównywalna do średniej płacy przypadającej na etat pracowniczy w
    urzędzie, w roku 2002".

    Jak się gazeta dowiedziała, nagrody otrzymali pracownicy wszystkich
    departamentów, w tym prawnego i polityki lekowej.

    "Departament prawny i polityki lekowej to jedne z najgorzej pracujących w
    ministerstwie. Wyprodukowały wyjątkowy bubel w postaci prawa
    farmaceutycznego, spóźniały się z kolejnymi rozporządzeniami. Nagrody dla
    nich to oburzająca sprawa" - twierdzi Bolesław Piecha z sejmowej komisji
    zdrowia (PiS).

    "W tej sytuacji, jaka jest wokół prawa farmaceutycznego i opóźnień we
    wprowadzaniu leków za złotówkę, ta decyzja jest skandaliczna. Minister
    Mariusz Łapiński powinien odejść, żeby już dłużej nie kompromitować tego
    rządu" - uważa Tomasz Tomczykiewicz (PO).

    W ostatnich dniach Łapiński był mocno krytykowany za zakup za 306 tys. zł
    dwóch luksusowych samochodów na potrzeby wiceministrów. Wczoraj oświadczył,
    że resort zamierza sprzedać limuzyny.

  • 2. Data: 2003-01-16 12:16:19
    Temat: Re: Jaka praca taka premia ??? Co za gnój!!!
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > W ostatnich dniach Łapiński był mocno krytykowany za zakup za 306 tys. zł
    > dwóch luksusowych samochodów na potrzeby wiceministrów. Wczoraj
    oświadczył,
    > że resort zamierza sprzedać limuzyny.

    to dopiero bedzie strata z naszych pieniedzy !!!
    tak drogie auto najbardziej traci na wartosci zaraz po opuszczeniu salonu...
    nawet 20-30%.

    --
    pozdrawiam ja ....
    dromader

  • 3. Data: 2003-01-16 13:50:22
    Od: wer <w...@w...pl>

    dromader wrote:

> [...]
    >>

    > to dopiero bedzie strata z naszych pieniedzy !!!
    > tak drogie auto najbardziej traci na wartosci zaraz po opuszczeniu salonu...

    Kupia je po 50% zasluzeni dzialacze ministerstwa :)

    wer

  • 4. Data: 2003-01-16 16:15:50
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    dromader wrote:

> [...]

    To ja podobnie, ale z innego tematu:

    ZUS wypuscil zmiane do Platnika. Zmiana jest tozsama z dopisaniem dwoch
    wierszy pod normalnym edytorem tekstowym w jednym z plikow. Ciekawe ile
    programik ZUSu kosztowal?

    Flyer

  • 5. Data: 2003-01-17 06:34:12
    Od: "Wojtek Jablonski" <w...@p...fm>

    Użytkownik "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > informacji ministerstwo wydało na nie co najmniej milion złotych.
    >
    > Posłowie z sejmowej komisji zdrowia są oburzeni.

    (...cut...) poslowie ci to zwykli pieniacze. Czy w Twojej firmie nawet jak
    ktos dobrze pracuje to nie dostanie premii bo w innych oddzialach jest
    gorzej. To bez sensu dostali nagrody bo moze dobrze pracowali. A w temacie
    limuzyn - bez jaj Peugeot 607 za 150 tys PLN to nie jakas hiper fura. I
    trudno zeby minister duzego europejskiego kraju wchodzacego do UE jezdzil
    matizem albo innym Polonezem (jak to bylo za Pawlaka bodajze :) ) - no
    szanujmy sie i powage urzedu.

    Wojtek

  • 6. Data: 2003-01-17 07:47:40
    Od: "Adam Kobylinski" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Wojtek Jablonski" <w...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:b08839$4ug$1@news.tpi.pl...

    <ciach>
    > trudno zeby minister duzego europejskiego kraju wchodzacego do UE jezdzil
    > matizem albo innym Polonezem (jak to bylo za Pawlaka bodajze :) ) - no
    > szanujmy sie i powage urzedu.

    No właśnie, szanujmy najpierw ludzi, a potem urzędy. Czy to nie paranoja, że
    minister zdrowia wydaje kupę kasy na samochód zachodni (zamiast kupując
    krajowy - wspierać polski przemysł;)) a zaraz potem Owsiak zbiera od ludzi
    składkę na sprzęt medyczny, którego przynajmniej część można było kupić za
    różnicę kwot między caną Peugeotów a np Lanosów....

    No ale jeśli stawia się na pierwszym miejscu przedmioty, a nie ludzi no to
    ja przepraszam.....

    Adam

  • 7. Data: 2003-01-17 10:06:52
    Od: "mati76" <p...@w...pl>

    Użytkownik "flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    dromader wrote:

> [...]

    ZUS wypuscil zmiane do Platnika. Zmiana jest tozsama z dopisaniem dwoch
    wierszy pod normalnym edytorem tekstowym w jednym z plikow. Ciekawe ile

    NIE ZUS, TYLKO PROKOM. ZUS TYLKO ZA TO PŁACI :)

  • 8. Data: 2003-01-17 12:32:26
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > minister zdrowia wydaje kupę kasy na samochód zachodni (zamiast kupując
    > krajowy - wspierać polski przemysł.......

    Jaki samochód miałeś na myśli ;)

    Tomek

  • 9. Data: 2003-01-17 12:40:17
    Od: "Wojtek Jablonski" <w...@p...fm>

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > że
    >

    > Jaki samochód miałeś na myśli ;)

    No napisal Lanosa coby wspirac Daewoo-FSO.

    Ech idzmy za ciosem dac im po 750 PLN i rower - tylko czy wtedy ktos
    kompetentny bedzie chcial byc ministrem ??

    Wojtek

    p.s. a Prezydentowi skuter Piaggio - przeciez w calym panstwie sie nie
    przelewa nie tylko w sluzbie zdrowia ;P
    p.s. 2 Lapinskiego wlasnie odwoluja :-)

  • 10. Data: 2003-01-17 16:09:50
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 17 sty 2003, "Wojtek Jablonski" <w...@p...fm>
    zapodal(a):

    > Ech idzmy za ciosem dac im po 750 PLN i rower - tylko czy wtedy ktos
    > kompetentny bedzie chcial byc ministrem ??

    A gdzie ty kompetentnego ministra widziales? ;) Wlasnie teraz to nawet jak
    ktos kompetentny by chcial, to i tak nie zostanie. Jak taki kompetentny,
    to sobie na pewno poradzi. Trzeba wspierac, reszte towarzyszy:(

    Pozdr. Shrek.