PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaka praca taka premia ??? Co za gnój!!!

  • 11. Data: 2003-01-17 21:39:47
    Temat: Re: Jaka praca taka premia ??? Co za gnój!!!
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Wojtek Jablonski wrote:

    > No napisal Lanosa coby wspirac Daewoo-FSO.
    >
    > Ech idzmy za ciosem dac im po 750 PLN i rower - tylko czy wtedy ktos
    > kompetentny bedzie chcial byc ministrem ??
    >
    > Wojtek
    >
    > p.s. a Prezydentowi skuter Piaggio - przeciez w calym panstwie sie nie
    > przelewa nie tylko w sluzbie zdrowia ;P

    Co do Prezydenta -- to chyba nadal ma na skladzie tytanowego merca
    zamowionego przez bylego Pierwszego Elektryka :).

    Co do bylego ministra -- mowisz o karoserji (wersji podstawowej tak samo
    dobrze sie prezentujacej), czy o dodatkowo wyposazonym samochodzie?

    Flyer

  • 12. Data: 2003-01-17 22:27:12
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Wojtek Jablonski" <w...@p...fm> writes:

> [...]
    >
    > Ech idzmy za ciosem dac im po 750 PLN i rower - tylko czy wtedy ktos
    > kompetentny bedzie chcial byc ministrem ??

    no coz, zostana tylko pasjonaci - co uwazam bedzie znacznie
    korzystniejsze, bo wykluczy tych, co dostali sie na to stanowisko w
    celu nachapania sie za publiczne pieniadze... :)

    a propos tego, czym jezdzi rzad: w krajach takich jak francja czy usa
    NIE DO POMYSLENIA JEST zeby samochody dla nizszej sluzby publicznej
    byly nie swoje!

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 13. Data: 2003-01-18 00:12:22
    Od: Mariusz Lotko <i...@w...pl>

    Wojtek Jablonski wrote:

    > Użytkownik "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > (...cut...) poslowie ci to zwykli pieniacze. Czy w Twojej firmie nawet jak
    > ktos dobrze pracuje to nie dostanie premii bo w innych oddzialach jest
    > gorzej. To bez sensu dostali nagrody bo moze dobrze pracowali.

    Firmy wyplacaja premie dla dobrych pracownikow, jesli maja zysk.
    Ministerstwo, chociaz jest w stanie agonii (kontrakty Kas Chorych nizsze
    o 20-25% niz w zeszlym roku chyba o czyms swiadcza?) wywala milion na
    premie. Dlaczego? Ministerstwo nie musi sie martwic wizja ew. bankructwa.
    Ministerstwo w razie czego poprosi kolegow z partii o wymyslenie jakiejs
    kolejnej "winiety" np. od chodzenia po chodnikach w miescie.

    --
    Mariusz Lotko
    http://www.lotko.magma-net.pl/ksiazki/ - nie moje, znacznie lepsze

  • 14. Data: 2003-01-20 06:55:42
    Od: "Wojtek Jablonski" <w...@p...fm>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

    (..cut...)

    > a propos tego, czym jezdzi rzad: w krajach takich jak francja czy usa
    > NIE DO POMYSLENIA JEST zeby samochody dla nizszej sluzby publicznej
    > byly nie swoje!

    A jakie mamy nasze ?? Jak sie nie myle to pozostaly nam nasze tylko autobusy
    ;P Autosan i Solaris - reszta to nie polskie pojazdy. Chyba, ze w PL
    montowane to: Matiz, Lanos, Seicento, i nowy Fiat Mini - co za wybor i
    prestiz :-D

    Wojtek

  • 15. Data: 2003-01-21 11:41:37
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Fri, 17 Jan 2003 08:47:40 +0100, "Adam Kobylinski" <a...@n...pl>
    wrote:

    >No wła?nie, szanujmy najpierw ludzi, a potem urzędy. Czy to nie paranoja, że
    >minister zdrowia wydaje kupę kasy na samochód zachodni (zamiast kupujšc
    >krajowy - wspierać polski przemysł;)) a zaraz potem Owsiak zbiera od ludzi
    >składkę na sprzęt medyczny, którego przynajmniej czę?ć można było kupić za
    >różnicę kwot między canš Peugeotów a np Lanosów....

    Nie żebym bronił min. Łapińskiego (bo nie przepadam za nim a wręcz jak
    go widzę w TV to mi się scyzoryk w kieszeni otwiera) ale środki za
    jakie kupiono samochody to inna pula dostępna dla ministerstwa i nie
    ma możliwości ich przeznaczenia na inne cele niż np. zakup samochodów.
    Gdyby tych samochodów nie kupiono to te pieniądze i tak by nie poszły
    na szpitale czy pielęgniarki.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 16. Data: 2003-01-21 11:41:37
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Fri, 17 Jan 2003 07:34:12 +0100, "Wojtek Jablonski"
    <w...@p...fm> wrote:

    >albo innym Polonezem (jak to bylo za Pawlaka bodajze :)

    ZTCP to Pawlak jeździł tym Polonezem tydzień - tyle wytrzymał ;-))
    Potem się przesiadł do BMW/Mercedesa/Volvo czy innej Lancii.