PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka praca taka płaca ;-) › Re: Jaka praca taka płaca ;-)
    From: Andrzej <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaka praca taka płaca ;-)
    Date: Sun, 17 Jul 2005 12:15:05 +0200
    Sender: c...@p...onet.pl@ddb216.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przemysław Maciuszko napisał(a):
    > Andrzej <c...@p...onet.pl> wrote:

    > Czyli będziesz robił to co dziesiątki tysięcy innych ludzi. Nothing more,
    > nothing less.
    Czy ja pisalem gdzies ze bede robil cos wyjatkowego? A mimo wszystko dla
    wielu podanie kwoty i uzasadnienie jest nadal problemem ;)

    > To była ironia (na wypadek, gdybyś nie zrozumiał).
    Bez komentarza

    > Ok. Z ciekawości - teraz jakoś Ci wystarcza na życie pomimo, że nie
    > pracujesz?
    Skoro zyje i moge na siec mam to chyba jakos daje rade ;)

    > 2000 dla zielonego absolwenta (prawie) uczelni, który chce być programistą?
    > Pozwolisz, że będę miał inne zdanie.
    Przeczytaj moze jeszcze raz, albo i kilka bo widze ze nie dociera.
    Napisalem ze dla absolwenta?

    > Przecież nikt Ci nie broni wyjechać, prawda?
    > A - nie masz doświadczenia? No cóż. Wymagania za to masz.
    Wymagania? Przyszedlem spytac sie uprzejmie ile moge wolac na poczatek,
    a Ty nadal nie podales zadnej konkretnej kwoty. Ile by nie napisac i tak
    napiszesz ze za duzo. Podaj wiec wreszcie kwote i uzasadnij!

    > Nie musisz się powtarzać.
    Gdybys zrozumial za pierwszym razem faktycznie nie musialbym

    > 2000 jest imho kwotą zupełnie odpowiednią do Twoich kwalifikacji. Oczywiście
    > możesz też żądać np. 4kzł (jak to poradził Ci ktoś w tym wątku), ale może
    > Cię to narazić raczej na paniczny śmiech ze strony pracodawcy.
    O taka odpowiedz staralem sie od poczatku, aby rozwiac moje watpliwosci,
    widac i tutaj mialem za duze wymagania ;) Nie zawsze mozna odrazu
    uzyskac zadowalajaca odpowiedz bez szczekania na siebie

    > Ja przepraszam, ale jakie Ty masz doświadczenie? Fajnie, że robiłeś coś w
    > czasie studiów (programy), ale raczej pisałeś je bo musiałeś, a po drugie -
    > ciężko nazwać to doświadczeniem (w kontekście wymagań pracodawcy).
    Patrze sobie na to co napisalem i na Twoja odpowiedz i nie widze gdzie
    Ty wyczytales ze ja mam doswiadczenie. Od poczatku pisalem wyraznie ze
    doswiadczenia nia mam. Nigdzie powyzej nie widze zebym napisal ze "ja"
    jestem absolwentem z doswiadczeniem. Halucynacje?

    > Przykro mi Cię rozczarować, ale tak wygląda rzeczywistość. Jeśli Ci nie
    > odpowiada - zawsze możesz poszukać pracy gdzie indziej.
    > Po raz kolejny widzę przypadek świeżego studenta, który się nagle budzi ze
    > snu zimowego z pytaniem 'no i jak ja mam żyć w tym świecie'...
    Jak zyc doskonale wiem. Skoro mam gdzie mieszkac, mam auto, to chyba
    wiem jak sobie poradzic? Czy to ze chce byc uczciwy jest zle? Moze
    faktycznie lepiej poprzestac na luarach i zyc tak jak zylem ;)

    > Przykro mi. Ty wydajesz na leki, inni na pieluchy dla dziecka.
    A jeszcze inni na podgrzewanie wody w basenie? Ciezko bez tego zyc ;)

    > Warczeć? Chyba Ci się osoby pomyliły.
    Zdaje mi sie ze jednak nie

    > Och, ach. Kącik darmowych porad psychologicznych?
    Ciebie odeslalbym do specjalisty ;) Domowe sposoby nie pomoga

    > BTW: Zapytałeś się ile możesz chcieć, a nie 'ile Ci wystarczy na życie'.
    Zapytalem,a odpowiedzi to teraz nie moglem od Ciebie zadnej uzyskac