PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka praca taka płaca ;-) › Re: Jaka praca taka płaca ;-)
    From: Andrzej <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaka praca taka płaca ;-)
    Date: Sun, 17 Jul 2005 11:48:23 +0200
    Sender: c...@p...onet.pl@ddb216.neoplus.adsl.tpnet.pl

    bm napisał(a):
    > "Prawie" po studiach bez zadnego udokumentowanego doswiadczenia 4k?
    4k to duzo imho i to na czlowieka z doswiadczeniem, taka kwota na
    rozmowie moglbym sie tylko osmieszyc.
    "Prawie"? W jakim sensie to prawie? Obrona nie jest warunkiem koniecznym
    ukonczenia studiow to raz. Dwa napisalem ze skonczylem studia
    inzynierskie, wiec mozesz napisac najwyzej prawie magister, okrelenie
    "prawie" po studiach jest nie na miejscu;)

    > Nie chce mi sie wierzyc ze autor tematu nie nauczyl sie jeszcze mimo iz konczy
    > studia ze w naszym kraju czesto placa != utrzymanie.
    Nauczyl mistrzu, co nie oznacza ze musi sie z tym godzic i zapierdzielac
    codziennie po 8h za 800 zl, skoro teraz w inny sposob moze zarobic na
    swoje utrzymanie. Dzieki tak zawezonemu pogladowi na swiat mamy w tym
    kraju samych kretaczy. Bo czy nie lepiej inna droga zdobyc pieniadze i
    zyc "normalnie"?

    > Normalnie az mi sie smiac chce jak czytam niektore teksty w tym watku.
    Smiech to zdrowie ;)