PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka branza dla handlowca? › Re: Jaka branza dla handlowca?
    From: "Trogs" <N...@S...PL>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaka branza dla handlowca?
    Date: Tue, 26 Apr 2005 09:22:58 +0200

    Użytkownik "Kira" <c...@e...pl> napisała

    > Jesli nie siedzisz w warzywniaku czy innym kiosku, to masz
    > wplyw jak diabli. A moze raczej mozesz miec wplyw bo na ta
    > wieksza ilosc klientow trzeba sobie troche zapracowac.

    Postaram sie rzucic troche swiatla na ta sprawe. Telefonu komurkowego nie
    kupuje sie raz w miesiacu tylko srednio raz na dwa lata. Mam oczywiscie
    wplyw na to ze klienci wracaja do mnie bo sa zadowolenie z obslugi, ale w
    wiekszosci dlatego ze maja jakis problem, albo nie chce im sie przeczytac
    instrukcji obslugi. Oczywiscie zdarza sie tak, ze wracaja po drugi telefon
    albo polecaja nas znajomym, ale jest to czyms normalnym i nie wplywa to w
    zaden sposob na moja pensje. Na ilosc klientow ma rowniez wplyw fakt ze w
    miescie po za naszym puktem jest jeszcze 9 innych, plus konkurencja.

    > No, ale skoro mowisz ze siedzisz i robisz nic,

    Pisalem to w kontekscie sezonowosci, teraz jest maly ruch, ktory zwiekszy
    sie poczatkiem maja by wychamowac na wakacjach.

    > w sumie przeszkadza pogadac z szefem i zaproponowac, ze Ty
    > mu nabijesz klientow, a on Ci da od nich prowizje?

    Moj szef nie moze mnie zatrudnic w charakterze przedstawiciele biznesowego,
    chyba ze by sie zwolnilo mniejsce wsrod przedstawicieli. Jednak po rozmowie
    z kolegami ktorzy tak pracuje tyglada to na uciekanie z deszczu pod rynne.

    pozdrawiam
    Trogs