PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka branza dla handlowca? › Re: Jaka branza dla handlowca?
  • Data: 2005-04-26 14:16:33
    Temat: Re: Jaka branza dla handlowca?
    Od: Kira <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Trogs [Tue, 26 Apr 2005 09:22:58 +0200]:

    > Telefonu komurkowego nie kupuje sie raz w miesiacu tylko
    > srednio raz na dwa lata. Mam oczywiscie wplyw na to ze
    > klienci wracaja do mnie bo sa zadowolenie z obslugi

    Masz tez wplyw na to, ze nowi przychodza wlasnie do Ciebie.
    Akurat ta branze pi razy oko znam, punkt dealerski ERY tez
    zdazylam juz przerobic. Wspolprace z salonem rowniez ;)

    > Oczywiscie zdarza sie tak, ze wracaja po drugi telefon
    > albo polecaja nas znajomym, ale jest to czyms normalnym
    > i nie wplywa to w zaden sposob na moja pensje.

    Ano widzisz, a nie nie powinno "sie zdarzac" tylko wrecz
    byc norma. Da sie. Ale fakt, ze skoro nie wplywa to nijak
    na Twoje zarobki czy pozycje w firmie, to moze sie nie za
    bardzo chciec do tego doprowadzac...

    A co do meritum:

    > Moj szef nie moze mnie zatrudnic w charakterze przedstawiciele
    > biznesowego, chyba ze by sie zwolnilo mniejsce wsrod przedstawicieli.

    Ale po co takie drastyczne srodki? W zupelnosci starczy,
    jesli dogadasz sie z nim odnosnie zajecia, ktore teraz
    i tak wykonujesz... Nie znam faceta wiec nie wiem na ile
    to realne, ale skoro i tak sie nudzisz to czemu nie?

    A jesli sie nie da -- sam mowisz, ze konkurencja istnieje.
    Doswiadczenie jak rozumiem masz, rynek znasz, na czym stoisz
    teraz wiesz. Zmien prace i tyle, po co sie meczyc za grosze?

    Kira