PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka branza dla handlowca? › Re: Jaka branza dla handlowca?
  • Data: 2005-04-26 11:16:12
    Temat: Re: Jaka branza dla handlowca?
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu> szukaj wiadomości tego autora

    > Postaram sie rzucic troche swiatla na ta sprawe. Telefonu
    > komurkowego nie kupuje sie raz w miesiacu tylko srednio raz na dwa
    > lata.

    > chyba ze by sie zwolnilo mniejsce wsrod przedstawicieli. Jednak po
    > rozmowie z kolegami ktorzy tak pracuje tyglada to na uciekanie z
    > deszczu pod rynne.

    Wiesz, jak będziesz sprzedawać miesięcznie ponad 100 aktywacji bez
    prowadzenia salonu, na samych tylko wezwaniach od twoich klientów,
    to wtedy będziesz mógł "rzucać trochę światła".
    Ale wiesz co? Jak to przeczytałem, to poradzę Ci: zmień zawód. Na
    handlowcach świat się nie konczy.

    J.K.
    --
    ====== kilka ofert zatrudnienia: www.zapraszam.pl/praca/ ======
    1 września o 12.00 Warszawa, Meissnera 5 - otwarcie jubileuszowej