PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka branza dla handlowca? › Re: Jaka branza dla handlowca?
  • Data: 2005-04-26 14:19:52
    Temat: Re: Jaka branza dla handlowca?
    Od: Kira <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: konto [Mon, 25 Apr 2005 20:40:59 +0200]:

    > PRL widzielm z wózka , ale jesli Pan pisze iz siedzi
    > w salonie "gsm" to jakim On jest handlowcem ?
    > Popsortu sprzedawca ktory czeka na klienta "sezonowego"

    Ja nie mowie ze jest handlowcem. Chociaz w pewnym sensie
    jak najbardziej jest.

    Ja zwracam niesmialo uwage, ze sprzedawca w tej chwili
    tez nie powinien siedziec tylko na dupie i czekac az
    mu laskawie klienci przyjda i wyraza chec zakupu. Jest
    spora konkurencja, duzo zalezy od tego czy ten klient
    bedzie wiedzial gdzie przyjsc -- i przede wszystkim czy
    bedzie wiedzial _dlaczego_ wlasnie tam przyjsc.

    A to jak najbardziej mozna wykonac. Zwlaszcza siedzac
    i sie nudzac jak mops.

    Skoro klientow jest malo, to najwyrazniej wlasciciel
    tez nie do konca wie, jak ich sobie posciagac. Tak ze
    facet z doswiadczeniem handlowca moglby w tym momencie
    zrobic w firmie znacznie wiecej niz podawanie towaru.

    Kira