PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka branza dla handlowca? › Re: Jaka branza dla handlowca?
  • Data: 2005-04-26 08:06:14
    Temat: Re: Jaka branza dla handlowca?
    Od: "Trogs" <N...@S...PL> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Kowalski" <J...@n...pisz.tu> napisał:

    > Nie szkoda Ci czasu? To dobra praca, ale nie dla ludzi z ambicjami.

    Szkoda mi własnie czasu i dlatego che w przyszlosci zajac sie czyms bardziej
    absorbujacym i dochodowym.

    > Jak widać - masz chęć zarabiać więcej - nawet piszesz ile. Więc
    > zmień zawód na PH. Najlepiej w swojej branży, bo już ją troche znasz.

    Znam ja doskonale i dlatego z kazdym dniem czuje ze musz sie rozgladnac za
    czyms innym.

    Moje mysli kraza za jakims produktem szybciej odnawialnym, lub takim za
    ktory prowizje sa na tyle duze ze mozna zarobic przyzwoite pieniadze.
    Liczylem wlasnie na to ze podpowiecie co nie co.

    Odniose sie jeszcze do Twojego postu ponizej. Pracowalem jako handlowiec i
    wiem jak ciezka to praca. Wiem rowniez ze istnieje szansa na przyzwoite
    pieniadze. W przeszlosci myslalem najpierw co lubie i szukalem pracy w
    takiej branzy. Teraz musze pomyslec o czyms bardziej dochodowym zeby za pare
    lat nie obudzic sie z reka w nocniku ;)

    pozdrawiam

    Trogs