PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka branza dla handlowca? › Re: Jaka branza dla handlowca?
  • Data: 2005-04-26 14:37:42
    Temat: Re: Jaka branza dla handlowca?
    Od: Kira <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: EastSide [Mon, 25 Apr 2005 23:08:51 +0000 (UTC)]:

    > Jestem świeży,gdzie się nie spojrze tam ogłoszenie:
    > handlowiec, marketing manager, PH, vanseller etc.
    > mysle, że to byłby ciekawy start w karierę

    Jest to wyjatkowo fajny start w kariere, bo nie dosc,
    ze niemal od reki zarabiasz, to jeszcze zostaja Ci po
    tej pracy rewelacyjne czasami kontakty. A bez nich, nie
    czarujmy sie, niewiele w tym swiecie sie daje -- polowe
    jak nie lepiej umow roznorakich podpisywalam wlasnie
    na takiej zasadzie: ktos mnie zna, ja znam jego i jego
    firme, wspolpracowalo nam sie fajnie to lecimy dalej.

    No i z drugiej strony -- jak juz zaczynasz sobie dzialac
    na wlasna reke, to od razu wiesz kogo unikac ;)

    A odpowiedz na Twoje pytanie jest prosta: zatrudniaj sie
    w branzy, ktora Cie interesuje, na temat ktorej masz ciut
    wieksze pojecie niz wiekszosc ludzi. Absolutna wiekszosc
    rozmow handlowych lubi zbaczac na mniej ofertowe tory,
    a Ty ta dygresje musisz umiec podchwycic i wykorzystac
    dla swoich potrzeb. Nie takie to latwe wbrew pozorom ;)

    Zrob sobie tabelke:

    Tu sie znam: Przewidywany obrot: Warto? Firmy:
    branza1 ..... - abcd
    branza2 ..... X fjsu
    branza3 ..... - xyvz

    A potem zaproponuj firmie fjsu cos na tyle konkretnego
    i korzystnego dla obu stron, zeby uznali ze fajny jestes
    wiec chca przynajmniej sprawdzic czy oprocz tego ze tak
    fajnie rozmawiasz, rownie fajnie pracujesz.

    Pamietaj, ze dostanie sie do wybranej przez siebie firmy
    to jest pierwsza transakcja ktora zawierasz w tym zawodzie
    i dokladnie tak ja potraktuj: masz oferte, uwazasz ze oni
    na niej skorzystaja, wiec im ja sprzedajesz.

    No i powodzenia... :) Bo zajecie fajne.

    Kira