PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka branza dla handlowca? › Re: Jaka branza dla handlowca?
    From: "Trogs" <N...@S...PL>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaka branza dla handlowca?
    Date: Mon, 25 Apr 2005 22:43:36 +0200

    Użytkownik "konto" <k...@o...pl> napisał

    > PRL widzielm z wózka , ale jesli Pan pisze iz siedzi w salonie "gsm" to
    > jakim On jest handlowcem ?
    > Popsortu sprzedawca ktory czeka na klienta "sezonowego"

    No wlasnie czekam i w tym problem ze to nie jak mam wlyw na ilosc
    obslugiwanych klientow i chce to zmienic. Mam doswiadczenie w pracy
    handlowca i to ze teraz pracuje jako sprzedawca jest tylko spowodowane tym
    ze od zawsze interesowala mnie branza gsm. Porownywanie mnie do "podawacza
    towaru" jest jakims nieporozumieniem, bo chyba nie zdajesz sobie sprawy jak
    mozna wplywac na klienta w takiej pracy. Wystarczy ze ktorys z producentow
    zorganizuje konkurs, a sprzedaja sie te telefony ktore my chcemy zeby sie
    sprzedawaly.

    Nie szukam odpowiedzi na pytanie czy jestem handlowcem tylko gdzie jest
    szansa zarobic jako handlowiec.

    Pozdrawiam
    Trogs