PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak zostac wykladowca w prywatnej szkole wyzszej

  • 11. Data: 2005-05-21 21:22:43
    Temat: [OT]Re: Jak zostac wykladowca w prywatnej szkole wyzszej
    Od: Piotr <a...@a...mil.pl>

    krzysztofsf wrote:

    > Wieksze obycie z internetem? Ludzie sie przyzwyczajaja uzyskiwac
    > informacje z netu

    A potem są skutki takiego przyzwyczajenia ;) (cytat z pl.rec.radio.cb):

    "Zasłyszane dzisiaj na #19:
    - ogólny dla Łodzi mobil prosi
    - czego potrzebujesz?
    - powiedz mi kolego, jak dojechać na ul. Elektronową
    - poszukaj se w googlach!" :-)

    pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2005-05-21 21:23:34
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: krzysztofsf [Sat, 21 May 2005 23:33:59 +0200]:

    > Wieksze w sensie takim, ze kiedys to taki [...]

    A, czyli chodzi Ci po prostu o to, ze wiedza ze jest
    cos takiego jak Internet i zdaja sobie sprawe, ze tam
    sa ludzie, ktorych mozna szybciej zlapac? ;)

    No to sie zgadzam.

    Kira

  • 13. Data: 2005-05-21 21:24:23
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Piotr [Sat, 21 May 2005 23:22:43 +0200]:

    Ladne :)))

    Kira

  • 14. Data: 2005-05-21 21:33:59
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 21 May 2005 23:12:29 +0200, Kira <c...@-...pl>
    napisał:

    > A moze raczej mniejsze? Bo:

    Wieksze w sensie takim, ze kiedys to taki "pytacz ogolny", jesli nie
    potrafil znalezc bezposredniego zrodla odpowiedzi, bral dlugopis, kartke,
    koperte i wywalal pieniadze na znaczek,( o ile w miedzyczasie chec na
    odpowiedz nie minela) zaczynajac pisac do odpowiedniego "kacika" w
    ulubionym czasopismie:
    "Droga Redakcjo....."

    A teraz to myk, i leci post na pasujaca, albo i nie, grupe dyskusyjna.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 15. Data: 2005-05-21 21:45:38
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 21 May 2005 23:23:34 +0200, Kira <c...@-...pl>
    napisał:

    > A, czyli chodzi Ci po prostu o to, ze wiedza ze jest
    > cos takiego jak Internet i zdaja sobie sprawe, ze tam
    > sa ludzie, ktorych mozna szybciej zlapac?

    Dokladnie.

    Zwlaszcza, ze ludzie wierza w anonimowosc w internecie i odwazaja sie
    pisac i pytac o rzeczy takie, jakie w realu by czesto im na bardziej
    publicznym forum nie przeszly przez gardlo, z roznych przyczyn.
    Ot, przyklad na taka naiwna wiare jednego z absolwentow, (domyslam sie
    uczelni wyzszej )

    http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=23&w=236754
    53&a=23729758

    Mial dziwne przekonanie, ze nikt nie trafi na jego wypowiedz i go nie
    zidentyfikuje.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 16. Data: 2005-05-22 09:50:07
    Od: "gostek" <g...@w...pl>

    a ja bym mimo wszystko chcial powrocic do glownego pytania w tym watku i
    moze juz dajmy sobie spokoj z tymi dyskusjami w stylu wyzszosci swiat bozego
    narodzenia nad wielkanoca

  • 17. Data: 2005-05-22 10:16:49
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    bez pleców (znaczy udokumentowanego poparcia dla unii)
    jedyne co możesz zdobyć to praca prowadzącego laborki... ale
    chętnie bym usłyszał opinie innych (a najbardziej byłych
    studentów)...

  • 18. Data: 2005-05-22 11:27:32
    Od: "mbn" <m...@f...onet.pl>

    Użytkownik "gostek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    na
    > uczelni, ale wiadomo jak sie jest mlodym wydatkow sporo).

    w szkołach prywatnych często pracują ludzie równocześnie pracujący w
    państwowych, i właśnie dzięki znajomościom zawartym w państwowej szkole
    znajdują tą pracę

  • 19. Data: 2005-05-22 11:35:24
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

    Użytkownik "bezrobotny" <N...@g...pl> napisał w wiadomości
    > bez pleców (znaczy udokumentowanego poparcia dla unii)
    > jedyne co możesz zdobyć to praca prowadzącego laborki...

    Szczerze mówiąc - pierwsze słyszę :0

    Co to znaczy "udokumentowane poparcie dla Unii"? Że niby trzeba być w PO?

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 20. Data: 2005-05-22 11:37:41
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    gostek napisał(a):
    > a ja bym mimo wszystko chcial powrocic do glownego pytania w tym watku i
    > moze juz dajmy sobie spokoj z tymi dyskusjami w stylu wyzszosci swiat bozego
    > narodzenia nad wielkanoca

    Zapomnieli nauczyć czytać?

    Podpowiedzi co należy zrobić były.
    Wwa