PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wrocław to Wrocław

  • 1. Data: 2005-05-20 18:25:33
    Temat: Wrocław to Wrocław
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Co wy na to?

    www.wroclaw.dolny.slask.pl

    Dla mnie bomba!
    Wwa

  • 2. Data: 2005-05-20 19:15:27
    Temat: Re: Wrocław to Wrocław
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    "Wwa" <w...@n...pl> wrote in message
    news:d6la2q$u7k$1@news.dialog.net.pl...
    > Co wy na to?
    > www.wroclaw.dolny.slask.pl

    Jak ktoś jest cieńki to nawet mu oryginalny sposób na promowanie własnej
    cienizny nie pomoże. Szczerze mówiąc to powoli mnie mdli od "informatyków"
    szlochających w rękaw i szukających wszędzie przyczyn swoich niepowodzeń na
    rynku pracy.

    FMT

  • 3. Data: 2005-05-20 19:46:46
    Od: "biela" <e...@w...biela.prv.pl>

    > Dla mnie bomba!

    jak z niego taki kozak webmaster to niech sobie otworzy firme i robi strony. Po co ma
    sie uzerac z pracodawcami??

  • 4. Data: 2005-05-20 20:35:21
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    F.M.T napisał(a):

    > Szczerze mówiąc to powoli mnie mdli od
    > "informatyków" szlochających w rękaw i szukających wszędzie przyczyn
    > swoich niepowodzeń na rynku pracy.
    >
    > FMT

    Wszyscy szlochają tylko ich jakoś bardziej widać pewnie monitory
    pokazują ich po znajomości.

    Wwa

  • 5. Data: 2005-05-21 13:38:19
    Od: "rok" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "biela" <e...@w...biela.prv.pl> napisał w wiadomości

    > jak z niego taki kozak webmaster to niech sobie otworzy firme i robi
    > strony. Po co ma sie uzerac z pracodawcami??

    taaa... tylko on pisze, że praca przez najwyżej 7h/dzień,
    więc firma odpada. Ja mając firmę zapierdzielam po
    15h/dzień i nie użalam się nad swym losem.

    rok

  • 6. Data: 2005-05-21 14:17:08
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "rok" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "biela" <e...@w...biela.prv.pl> napisał w wiadomości

    > taaa... tylko on pisze, że praca przez najwyżej 7h/dzień,
    > więc firma odpada. Ja mając firmę zapierdzielam po
    > 15h/dzień i nie użalam się nad swym losem.

    Facet ma za socjalistyczne wymagania jak na swoje umiejetnosci -
    webmaster/serwisant na zaocznych bez mgr.

    Na socjalistyczne wymagania moga sobie dzis pozwoli specjalisci poszukiwani
    przez duze firmy, ktore to firmy przejmuja role panstwa hiperopiekunczego i
    zapewniaja im pakiety socjalne zawierajace godziwa emeryture, dobra opieke
    lekarska, dobry dostep do wysokiej jakosci wypoczynku i kultury :)

    I.

  • 7. Data: 2005-05-21 17:16:51
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w wiadomości

    > Facet ma za socjalistyczne wymagania jak na swoje umiejetnosci -
    > webmaster/serwisant na zaocznych bez mgr.

    Bardziej socjalistyczne jest zwracanie uwagi na papierkowe pozory. Napisz,
    że żadnej z marnie wykształconych i motywowanych kadrowych nie chce się,
    albo nie potrafi sprawdzić kwalifikacji kandydata i to będzie bliższe prawdy
    niż wmawianie mu socjalistycznego podejścia do życia. Z pewnością do
    zrobienia dobrej strony www nie jest potrzebne wyższe dzienne z elitarnej
    uczelni.

  • 8. Data: 2005-05-21 19:40:17
    Od: "olleo" <o...@s...pl>

    > Facet ma za socjalistyczne wymagania jak na swoje umiejetnosci -
    > webmaster/serwisant na zaocznych bez mgr.

    To nie socjalizm ino dobry system motywacji pracownikow. Odpowiednio dobrany
    moze zapewnic spory wzrost wydajnosci.
    --
    Olleo

  • 9. Data: 2005-05-22 13:28:02
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prawdy niż wmawianie mu socjalistycznego podejścia do życia. Z pewnością
    > do zrobienia dobrej strony www nie jest potrzebne wyższe dzienne z

    Nie. Ale mnostwo ludzi umie robic dobre strony www i ci ludzie sa gotowi je
    robic na zlecenie/dzielo. Zatrudnienie webmastera na etat oplaca sie firmie,
    ktora ma staly doplyw zlecen na wykonywanie www, a takie firmy zwykle
    zaladaja ludzie sami umiejacy to robic. Facet chce etatu, w godzinach
    popoludniowych, do 7 godzin dziennie. To po prostu nie jest realistyczne
    podejscie do rynku i rynek powiedzial mu, co o tym sadzi, jak widac z jego
    zdenerwowania.

    I.

  • 10. Data: 2005-05-22 13:41:05
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "olleo" <o...@s...pl> napisał w wiadomości

    > To nie socjalizm ino dobry system motywacji pracownikow. Odpowiednio
    > dobrany
    > moze zapewnic spory wzrost wydajnosci.

    Oczywiscie, ze nie jest to "socjalizm" :). Po prostu momentami mnie bawi
    dostrzeganie podobienstw miedzy postulatami na temat tego, co powinno
    ludziom zapewnic panstwo ("bo nikt innym im tego nie jest w stanie
    zapewnic") a spelnianiem tych postulatow w nadmiarze przez prywatna firme
    nie przymuszona prawem.

    BTW zauwazylam u pracownikow poteznych miedznarodowych firm, przerzucanych
    po oddzialach w roznych krajach i otoczonych niezlym pakietem socjalnym
    wieksza emocjonalna identyfikacje z firma niz z krajem pochodzenia - na
    pytanie "skad jestes" podaja nazwe firmy :)

    I.