PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak zatrudnić pracownika - pomocy! › Re: Jak zatrudnić pracownika - pomocy!
    From: <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak zatrudnić pracownika - pomocy!
    Date: 1 Jul 2002 12:05:26 +0200

    > Odpowiedzi, których udzielam wynikają z mojej wiedzy i doświadczenia.
    > Wariant "jak pracodawca się rozwinie" przerabiałem kilkakrotnie.
    > Zazwyczaj po "rozwinięciu się" staje się mniej gramotny - częściej pyta:
    > "ale o co panu chodzi?" w kontekscie finansowym.
    >
    > Pzdr: Dogbert

    Zgadzam sie, ze tak to sie moze czesto potoczyc. Ale w tym przypadku, to
    najwyrazniej chodzi o prace dorywcza, ktora ma szanse przerodzic sie w prace
    stala, pelnoetatowa. Jesli przerob sie zwiekszy, to ci co sa w firmie od
    poczatku, maja njwieksze szanse, na jakies bardziej sensowne zatrudnienie. Co
    innego, jesli ktos przychodzi od razu do pracy na pelen etat i jest
    czestowany "na razie na ksiazce, i za 300 zl, a jak sie pan sprawdzi i beda
    efekty...musi pan sie wykazac..."

    Tu raczej wyglada, z eczlowiek ma jakies konkretne zadania na pare godzin co
    jakis czas...a potem nic..Nie wiem co planuje, moze zwieksza mu sie ilosc firm
    obslugiwanych..w kazdym razie zaklada, ze przerob mu sie zwiekszy. Trudno w
    takiej sytuacji brac ludzi na pelen etat, jesli to sa jedynie pobozne zyczenia.

    Pozdrawiam
    Krzysztof