PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak zatrudnić pracownika - pomocy! › Re: Jak zatrudnić pracownika - pomocy!
  • Data: 2002-07-03 19:12:21
    Temat: Re: Jak zatrudnić pracownika - pomocy!
    Od: bozo <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No Name napisał(a):

    > 1. Pracującego interesuje nie tylko parametr o nazwie płaca za godzinę,
    > ale i jak długo będzie ją dostawał. Stawka prezydenta czy premiera w
    > warunkach pracy trwającej 1/2 minuty - np. wręczenie kwiatów przygodnej
    > osobie - to gówniany interes, pomimo, że zarabia się "tyle, co prezydent".
    >
    > 2. Proponowanie pracownikowi niższego wynagrodzenia z powodu "zaczynania
    > działalności" jest równoznaczne z żądaniem współfinansowania rozwoju
    > CUDZEGO interesu. Płacę tyle, ile dla mnie warta jest robota, a nie "bo
    > więcej nie mam".
> [...]

    widzę Kolego,że głęboko siedzisz w epoce pięknego socjalizmu,a tu tymczasem
    wszystko się zmieniło i ludzie tacy jak Ty to śliczny eksponat do muzeum!
    Musimy nauczyć się szybko żyć w nowych warunkach.Umiejętność
    przystosowania się do nowych warunków nie jest obca nawet roślinkom,
    a Ty chyba jesteś homo sapiens?
    EWA