PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak zatrudnić pracownika - pomocy! › Re: Jak zatrudnić pracownika - pomocy!
  • Data: 2002-07-01 19:41:55
    Temat: Re: Jak zatrudnić pracownika - pomocy!
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik poker napisał:
    > BARDZO CIEKAWA DYSKUSJA
    (...) może by sami stworzyli kilka
    > miejsc pracy tylko nie w Budżetówce
    > nawet jak się podpisują NO NAME

    Akurat tak wychodzi, że jak dobrze pójdzie, to kilka osób dostanie lub
    zmieni pracę (na ich miejsce przyjdą nowe, w wyniku tego, co robię) więc
    kilka miejsc pracy będzie (w ciągu 2-3 lat do 20). W ciągu ostatnich
    dwóch lat parę osób zatrudniłem - więc aż tak źle nie jest. Moje info
    dostajesz na priv, bo nie uważam, żeby publicznie dostępna sieć była
    dobrym miejscem do nieograniczonego podawania danych. Chętnie podawałbym
    RHB podmiotów, o których piszę, jednak rodzi to konsekwencje - mógłbym
    być zmuszony dochodzić swoich praw w sądzie, a nie mam na to czasu i
    ochoty. Możesz nie zgadzać się z tym, co piszę - w końcu p to jest
    grupa, by wymieniać poglądy, a nie uzgadniać ten "jedynie właściwy".

    Pzdr: Dogbert