PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak zatrudnić pracownika - pomocy! › Re: Jak zatrudnić pracownika - pomocy!
  • Data: 2002-07-01 16:24:11
    Temat: Re: Jak zatrudnić pracownika - pomocy!
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam F. napisał:
    (...)
> [...]
    (...)
    > Tak, już wiemy, że nie pracujesz za stawkę niższą niż 200 $ za godzinę.
    > Nie wiem tylko czy mówimy o tym samym kraju.

    Dla pewności:
    abonament telefoniczny: 45 zł
    abonament za kablówkę: 38 zł
    cena 1l Pb 95: 3,25 zł
    cena samochodu: ok. 30k do 70k zł
    cena kilograma sera: 19 zł
    cena 1 chleba: 1 do 2.5 zł
    cena skromnego posiłku w barze fast food: 12 zł
    cena m2 mieszkania: 1k5 do 3k zł
    cena strzyżenia: 15 - 25 zł.

    Tą ostatnią podałem z czystej perwersji. Jest pewien ekonomista, który
    twierdzi, że jeżeli strzyżenie kosztuje więcej niż typowa stawka za h,
    to z gospodarką jest raczej kiepsko. Więc te 10 zł/h to raczej marna
    propozycja, szczególnie, że parametr do porównań fryzjerskich dotyczy
    zajęć stałych, a "okazje" powinny być płatne dużo lepiej. Np. jak
    sugeruje to jeden z kolegów 500 za dzień.

    Przy okazji: według uczonych radzieckich fryzjer wogóle nie musi mieć
    stałej pensji, bo i tak ukradnie na swoje utrzymanie.
    To tak na marginesie tylko, skoro fryzjerów przywołałem na świadków.

    Pzdr: Dogbert