PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak to rozumieć?

  • 1. Data: 2006-09-10 21:31:48
    Temat: Jak to rozumieć?
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    Czy ktoś pomoże przetłumaczyć mi "z polskiego na nasz" poniższy fragment KP:

    § 1. Pracodawca może rozwiązać umowę o pracę bez wypowiedzenia:
    1) jeżeli niezdolność pracownika do pracy wskutek choroby trwa:
    [...]
    b) dłużej niż łączny okres pobierania z tego tytułu wynagrodzenia i zasiłku
    oraz pobierania świadczenia rehabilitacyjnego przez pierwsze 3 miesiące -
    gdy pracownik był zatrudniony u danego pracodawcy co najmniej 6 miesięcy
    [...]

    Co to znaczy "łączny okres pobierania [...] wynagrodzenia i zasiłku oraz
    pobierania świadczenia rehailitacyjnego przez pierwsze 3 miesiące"? Czy ile
    konkretnie (minimalnie) może trwać ten okres?

    --
    Nixe

  • 2. Data: 2006-09-10 21:35:55
    Temat: Re: Jak to rozumieć?
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> [...]
    Czy ile
    > konkretnie (minimalnie) może trwać ten okres?

    182 dni (wynagrodzenie chorobowe + zasiłek chorobowy) + 3 miesiące
    świadczenie rehabilitacyjne, czyli ok. 9 miesięcy.

    wa

  • 3. Data: 2006-09-10 21:45:05
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:ee20jn$91h$1@atlantis.news.tpi.pl>
    wektor <w...@i...pl> pisze:

    > 182 dni (wynagrodzenie chorobowe + zasiłek chorobowy)

    Dzięki wielkie :)
    A z czego to wynika? Tzn. jaki przepis o tym mówi?
    Przepraszam, że tak wykorzystuję, ale muszę znaleźć jak najszybciej parę
    informacji, a internet (psia jego mać) jak na złość porusza się jak wieloryb
    w bagnie.

    --
    Nixe

  • 4. Data: 2006-09-10 21:46:39
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:ee2113$10d$1@news.onet.pl>
    Nixe <n...@f...peel> pisze:

> [...]
    > Przepraszam, że tak wykorzystuję, ale muszę znaleźć jak najszybciej
    > parę informacji, a internet (psia jego mać) jak na złość porusza się

    OK. Już mam, znalazłam!
    Jeszcze raz wielkie dzięki!

    --
    Nixe