PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista/ Projektant/Administrator baz danych

  • 1. Data: 2006-09-10 11:30:58
    Temat: Programista/ Projektant/Administrator baz danych
    Od: "MiReK" <r...@a...pl>

    Z artykulu "Kariera dla informatyka" Macieja Rybczynskiego:

    "Od kandydatów na stanowisko projektanta/programisty baz danych wymaga
    sie doskonalych umiejetnosci analitycznych, zdolnosci
    numerycznych, skrupulatnosci i dbalosci o szczególy,
    umiejetnosci pracy w zespole, dobrej orientacja w teorii zarzadzania
    i organizacji danych, a takze znajomosci narzedzi bazodanowych
    (np.Oracle, MS SQL Serwer, Informix, Sybase).

    Czesto osoby rozpoczynajace prace w tym kierunku maja za soba
    male projekty tworzenia baz danych lub doswiadczenie programistyczne.
    Zdarza sie, ze w tym kierunku rozwijaja sie informatycy, którzy
    zaczynali od wpisywania danych, a jednoczesnie we wlasnym zakresie
    poznawali narzedzie, na którym pracowali. "

    Co moga powiedziec zatrudnieni informatycy pracujacy w tym sektorze
    uslug/produkcji na powyzszy temat. To ostatnie zdanie wydaje sie nieco
    dziwne, czy zauwazyliscie? : o

  • 2. Data: 2006-09-10 12:06:45
    Od: "shr" <j...@p...fm>

    moze juz wystarczy reklam tego artykulu?

  • 3. Data: 2006-09-10 13:43:16
    Od: "MiReK" <r...@a...pl>

    shr napisał(a):
    > moze juz wystarczy reklam tego artykulu?

    Nic nie wniosles do watku. Jesli chceszp porozmawiac o reklamie to
    zmien watek albo grupe dyskusyjna.

  • 4. Data: 2006-09-10 15:45:09
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: MiReK [10 Sep 2006 06:43:16 -0700]:

    > Nic nie wniosles do watku.

    A jaki ten wątek ma związek z tematyką grupy? Nie uważasz,
    że wrzucanie iluś-tam wątków na temat jednego artykułu, to
    porządna przesada jest...?

    Kira

    --
    /(o\ : http://kira.wwt.pl :: http://cyber-girl.net :
    \o)/ GG: 1565217 :: I am what I am, I do what I want

  • 5. Data: 2006-09-10 16:23:45
    Od: "shr" <j...@p...fm>

    a co ty wnosisz nowego w każdym nowym wątku, skoro każdy jest o tym samym
    artykule ?
    Żałosne.

  • 6. Data: 2006-09-10 18:22:30
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 10 Sep 2006 04:30:58 -0700, "MiReK" <r...@a...pl> wklepał(-a):

    >Z artykulu "Kariera dla informatyka" Macieja Rybczynskiego:
    (...)
> [...]
    >
    >Co moga powiedziec zatrudnieni informatycy pracujacy w tym sektorze
    >uslug/produkcji na powyzszy temat. To ostatnie zdanie wydaje sie nieco

    Dlaczego dziwne? To wydaje się bardzo naturalną ścieżką dla tego zajęcia. No
    może nie kariera od wklepywacza do projektanta, ale od programisty do
    projektanta jak najbardziej.

  • 7. Data: 2006-09-11 13:39:31
    Od: "MiReK" <r...@a...pl>

    Kira napisał(a):
    > Re to: MiReK [10 Sep 2006 06:43:16 -0700]:

    > A jaki ten wątek ma związek z tematyką grupy?

    Praca-dyskusje, zawody wchodza w sklad tematu zatrudnienia, pracy wiec
    ma zwiazek, twoj natomiast tekst nic nie wniosl do tego watku.

    > Nie uważasz,

    Nie uwazam.

    > że wrzucanie iluś-tam wątków na temat jednego artykułu, to
    > porządna przesada jest...?

    Nie gadaj bzdur.

  • 8. Data: 2006-09-11 13:42:44
    Od: "MiReK" <r...@a...pl>

    shr napisał(a):
    > a co ty wnosisz nowego

    Ja inicjuje temat rozmowy.

    w każdym nowym wątku

    I slusznie, bo to sa rozne zawody/specjalnosci.

    , skoro każdy jest o tym samym
    > artykule ?

    Jest jeden artykul, ktory generuje kilka tematycznie roznych watkow, co
    to ci przekszadza?

    > Żałosne.

    ...to co wnosisz do tematu rozmowy : o

  • 9. Data: 2006-09-11 14:13:28
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 11 Sep 2006 06:42:44 -0700, MiReK <r...@a...pl>
    w <1...@p...googlegroups.c
    om> napisał:

    > shr napisał(a):

    > , skoro każdy jest o tym samym
    >
    > Jest jeden artykul, ktory generuje kilka tematycznie roznych watkow, co
    > to ci przekszadza?

    To nie artykuł generuje, tylko ty. Prawie ciekawe po co.

    Sam artykuł mi zwisa. Nie ma urla, nie ma artykułu.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 10. Data: 2006-09-11 19:45:55
    Od: "MiReK" <r...@a...pl>

    om> napisał:

    > To nie artykuł generuje, tylko ty.

    Okej, ja generuje na podstawie inspiracji z artykulu.

    >Prawie ciekawe po co.

    Zostawie cie z ta ciekawoscią.

    > Sam artykuł mi zwisa.

    Sam artykul jest mi obojetny, wazne dla mnie jest to co ja mam do
    powiedzenia, czyli to co mi stoi haha

    >Nie ma urla, nie ma artykułu.

    Autor tego watku czyli ja uzyl cytatu by zainspirowac temat. Nie musi
    byc calego artykulu, gdyz interesowal mnie tylko pewna czesc tego
    artykulu dotyczaca poruszanego tematu.

    > ja czyli jakub
    > --
    > Z zaparkowanego Forda Fulkersona wysiedli generał Grant i porucznik
    > Revoke.

    Jakub-chlopiec obejrzal sobie film sensacyjny i swoje wypociny
    prezentuje na necie hahaha