PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak tam z pracą w Warszawie? › Re: Jak tam z pracą w Warszawie?
  • Data: 2003-05-20 09:38:23
    Temat: Re: Jak tam z pracą w Warszawie?
    Od: "Tolek" <n...@l...nl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:3EC8B76F.7D9CA8EE@wp.pl...

    > no właśnie, czyli co miesiąc wydajesz jakieś 1000 zl na opłaty, więc aby
    > przeżyć
    > w Warszawie musisz zarabiać jakieś 1500 netto czyli ok. 2100 brutto.
    >
    > A kto da tyle takiemu facetowi jak ja; po studiach z 2 językami i małym
    > doświadczeniem w branży przeżywającej kryzys (budownictwo)?
    >
    > pozdrawiam
    > Jar.

    jestem tylko technikiem elektronikiem, 4 lata w zawodzie, kilka uprawnien,
    angielski i powiem ze problemu ze znalezieniem pracy w wawie nie mialem (
    mieszkam tu 2 lata, przyjechalem z pomorza - chojnice). obecnie jestem w
    trakcie zmiany pracy na troche gorzej platna, ale bede mial wiecej czasu dla
    siebie i zony.

    hmm...budownicto to i moze rzeczywiscie przezywa kryzys ( ryzyko zawodowe),
    ale w mojej rodzinnej miejscowosci tez nie moglem znalezc pracy w zawodzie
    (ani zadnej innej).

    zycze powodzenia i mimo wszystko optymizmu

    tolo

    (czasami radykalna zmiana pogladow, stylu zycia i miejsca zamieszkania
    zmienia nas w lepszych ludzi - t e o r i a)