PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak się nie dać zwolnić

  • 161. Data: 2009-03-05 12:53:15
    Temat: Re: Jak się nie dać zwolnić
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.up928wf72evmgz@skowronek Scowron
    <B...@o...pl> pisze:

    > Naprawdę podziwiam wszystkch za wytrwałość. Po takiej dyskusji sam bym
    > poszedł na L4 :)
    Nie przesadzaj.
    Kiedyś emka bardzo mi się podobała.
    Naprawdę.
    Rozważałem nawet kwestię posiadania jej na własność i użytkowania.
    Ale na szczęście przed podjęciem decyzji dobrze ją przetestowałem.
    Wiele wad wyszło na jaw - toporna, mułowata, żre strasznie dużo, ładowana
    odo dołu, no i ta płaska, słabo uzbrojona, wiecznie przegrzana głowica...
    Ostatecznie zdecydowałem się na beemkę i byłem bardzo zadowolony.

    --
    Jotte

  • 162. Data: 2009-03-05 13:18:35
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Jotte" napisał:
    > Ogólnie znane, ale może się komuś przyda:
    > http://42.pl/u/1xIU

    Po co karmicie tego trola,
    zamiast pracować to leczy swoje troski na necie
    i się dziwi, że g.. zarabia.

    A w tym przypadku tylko jedno rozwiązanie widzę,
    doniesienie o popełnieniu przestepstwa do prokuratury,

    Skoro panu Jotte trzeba wszystko w sądzie udowadniać,
    to będzie znakomita okazja.

    Ciekawe jak się wykręci przed tym, że co co wyprawia
    na tej grupie to nie jest podżeganie do popełnienia
    przestępsta.

    pozdrawiam pracujących,
    wr,

  • 163. Data: 2009-03-05 13:21:34
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:goojiu$icc$1@atlantis.news.neostrada.pl iso
    <n...@i...pl> pisze:

> [...]
    > to będzie znakomita okazja.
    > Ciekawe jak się wykręci przed tym, że co co wyprawia
    > na tej grupie to nie jest podżeganie do popełnienia
    Podżeganie do popełnienia przestępstwa...
    Donieś więc sam, idioto.
    Nie podżegaj innych.

    --
    Jotte

  • 164. Data: 2009-03-05 13:59:38
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    "Jotte" napisał:

    > Podżeganie do popełnienia przestępstwa...
    > Donieś więc sam, idioto.
    > Nie podżegaj innych.

    Myślisz, że będziesz pierwszym trolem,
    którego radosna twórczość ujrzy światło dzienne?

    Newsy troche dłużej działają jak ty
    nauczyłeś się obsługiwać komputer
    i było przed tobą wielu, którym się
    wydawało, że w internecie można
    napisać każdą głupotę.

    EOT,
    bo ja z kretynem nie będę dyskutował.

    wr,

  • 165. Data: 2009-03-05 14:07:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:goomd1$2t6$1@nemesis.news.neostrada.pl iso
    <n...@i...pl> pisze:

    > Myślisz, że będziesz pierwszym trolem,
    > którego radosna twórczość ujrzy światło dzienne?
    Nie pieprz, szczylu.
    Zasuwaj do prokuratury, bądź konsekwentny.

    > Newsy troche dłużej działają jak ty
    > nauczyłeś się obsługiwać komputer
    > i było przed tobą wielu, którym się
    > wydawało, że w internecie można
    > napisać każdą głupotę
    Można, jesteś tego świetnym przykładem.
    Widzisz, gówniarzu, głupotę można napisać nawet na murze...

    > EOT,
    > bo ja z kretynem nie będę dyskutował.
    Jesteś głupszy niż ustawa przewiduje.
    Ja z tobą nie próbuję dyskutować, dyskusja to wymiana poglądów, argumentów.
    A ja cię zwyczajnie łajam i obśmiewam, jak to gnojka (pociesz się, że nie
    jesteś w tym sam).
    Aha - tego EOTa, odpadzie, dotrzymaj.

    --
    Jotte

  • 166. Data: 2009-03-05 17:51:05
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    "entroper" napisał:

    > Zauważ, że genezą chorowania jest
    > blokowanie dużych redukcji, co oznacza, że z biznesem już i tak było źle i
    > chorowaniem czy bez - i tak padnie.

    Nie no sorry ale nie wypowiadaj się w tematach w których nie masz pojęcia.

    Zakład produkujnie dziennie 100 tyś. sztuk czegoś tam,
    załaoga 100 ludzi na produkcji,

    Zbyt z powodu recesji zmniejsza się do 50 tyś sztuk dziennie,
    zwalniamy 50 pracowników,

    gdzie ty widzisz słabego pacjenta?
    słaby pacjent będzie jak zarząd nie będzie miał jaj i w porę
    nie zareaguje na taką sytuację.

    W ekonomi tak zwana elastyczność to klucz dobrze
    działającego biznesu.

    wr,

  • 167. Data: 2009-03-05 18:46:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gop6q0$q83$1@nemesis.news.neostrada.pl entroper
    <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> pisze:

    > zarząd z jajami anihiluje zbędne 50 osób
    > zanim się spostrzegą. Raczej mało prawdopodobne jest, że te 50 osób
    > rozchoruje się jednocześnie, więc operacja jest wykonalna. Oczywiście to
    > też kosztuje, ale dobra firma to przeżyje.
    Strajk generalny też przeżyje?
    Zaś rozchorowanie nie musi być jednoczesne, pracownicy mają czas.
    Zasugerowałeś się wypowiedzią przygodnego ignoranta, a wystarczy poczytać
    KP.

    --
    Jotte

  • 168. Data: 2009-03-05 18:48:43
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "iso" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zwalniamy 50 pracowników,
    >
    > gdzie ty widzisz słabego pacjenta?
    > słaby pacjent będzie jak zarząd nie będzie miał jaj i w porę

    Po pierwsze, czynisz założenie, że produkcja spada _nagle_ o połowę, ale OK,
    jeśli tak się zdarzy, to zarząd z jajami anihiluje zbędne 50 osób zanim się
    spostrzegą. Raczej mało prawdopodobne jest, że te 50 osób rozchoruje się
    jednocześnie, więc operacja jest wykonalna. Oczywiście to też kosztuje, ale
    dobra firma to przeżyje.
    Zarząd bez jaj, ale nie taki zły po prostu nie będzie się mógł zdecydować
    ilu ludzi tak naprawdę zwolnić i będzie cykał porcjami po 2-3 osoby, co
    wywoła panikę i dalej wiadomo, ale jeśli firma do tej pory dobrze się
    trzymała, to spokojnie przetrzyma ten miesięczny cios a potem da sobie radę.
    Zły zarząd po prostu najpierw doprowadzi do tego, że firma ledwo ciągnie i w
    momencie rozpoczęcia zwolnień jest już za późno na cokolwiek - i mamy
    właśnie słabego pacjenta. Wszystko się zgadza.

    e.

  • 169. Data: 2009-03-05 20:05:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gopbdu$511$1@nemesis.news.neostrada.pl entroper

    > Ta wojenna retoryka jest bardzo znacząca :)
    Piszę o przewidzianych prawem działaniach.

    > Aczkolwiek myślę, że ZZ
    Nic nie pisałem wprawdzie o ZZ...

    > posiadające odpowiednio wykształcony instynkt
    > samozachowawczy i tak pozwolą zwolnić kogo trzeba.
    To możliwe. Podstawową funkcją ZZ jest ochrona _swoich_ członków.
    Jeśli niezrzeszona część załogi nie przyłączy się do walki, związkowcy
    ogranicza się do ich ochrony. To chyba oczywiste i naturalne.

    > A jeśli nie - wirus
    > ubije pacjenta i wtedy wszyscy będą zadowoleni, ponieważ nikomu nie uda
    > się osiągnąć założonych celów :)
    Może tak być, trudno.

    --
    Jotte

  • 170. Data: 2009-03-05 20:07:38
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    > Strajk generalny też przeżyje?

    Ta wojenna retoryka jest bardzo znacząca :)
    Aczkolwiek myślę, że ZZ posiadające odpowiednio wykształcony instynkt
    samozachowawczy i tak pozwolą zwolnić kogo trzeba. A jeśli nie - wirus ubije