PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ACCA to nie przereklamowany tytuł? W co uderzyć?

  • 1. Data: 2009-02-27 20:07:10
    Temat: Czy ACCA to nie przereklamowany tytuł? W co uderzyć?
    Od: X <r...@o...pl>

    10 lat doświadczenia zawodowego , controlling,księgowość,audyt. W czym
    się dalej rozwijać? Czy iść na kurs głównego księgowego w Stowarzyszeniu
    Księgowych czy ACCA w Wawie? Jestem spoza Wawy, nie pracuje w Wawie.
    Obecnie w międzynarodowej firmie. 2 średnie pensje krajowe plus dodatki
    i premia. W co proponujecie uderzyć żeby sie rozwinąć? Kierunek główny
    księgowy- kontroler finansowy- czy audytor wewnętrzny...? Gzie będzie
    najwięcej obszaru do rozwoju za jakieś 3-5 lat? W Sumie ACCA wydaje mi
    się instytucją dobrze sprzedającą tytuł po bardzo wysokiej cenie.
    Mógłbym ew. się uczyć tego co na ACCA ale bez zdawania egzaminów i
    chodzenia na drogie kursy. Nie lepiej kurs na gł. księgowego lub
    usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych?