PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak ściągnąć dług ? › Re: Jak ściągnąć dług ?
    From: krislob <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak ściągnąć dług ?
    Date: Wed, 02 Jan 2002 13:30:15 +0100

    On 2 Jan 2002 10:41:37 +0100, <k...@p...onet.pl> wrote:

    >raczej
    pomysl ze studentka raczej nie jest dobry - jest okropnie glupi i
    naiwny. nie wiem czy sie orientujecie, ale na rynku sa juz (i to od
    bardzo dawna) tanie urzadzenia pozwalajace ignorowac rozmowy z
    podanych numerow telefonow, i w takich sposob ty jestes nadal
    ugotowany, a studentka zostanie bez kasy i nie dosc ze bedziesz mial
    wierzycieli to jeszcze wroga-studenta, a nie ma nic gorszego niz
    student bez pieniedzy ;-) odnosnie sciagania dlugow, to ja prowadze
    podobna dzialalnosc jak twoja, ale na razie obylo sie bez molestowania
    studentami. jest taka bardzo dobra firma, kowalczuk sie nazywa
    (www.kowalczuk.pl) ktora spokojnie sciaga dlugi. ja preferuje sprzedaz
    dlugow, poniewaz to uwalnia mnie na zawsze od dluznika, i gotow jestem
    nawet poswiecic czesc dlugu na koszty firmy. a odnosnie tego "lubienia
    sie" to tutaj juz totalny smiech, bez urazy. klientow na rynku jest
    moc, i jezeli ktos ci nie placi to odlaczasz mu stronke, tak jak robie
    to ja, i do widzenia. Zdarzylo mi sie raz tak zrobic, kiedy dluznik
    perfidnie sie wykrecal od zaplacenia, mowil ze juz juz placi... Co sie
    zas dotyczy zlej kondycji finansowej, to aktualnie w kraju posiada ja
    waska grupka biznesmenow, jest to towar mocno deficytowy. Brutalne
    prawa biznesu sa takie, ze nie obchodzi cie dlaczego nie dostajesz
    pieniedzy - nie dostajesz kasy, nie pracujesz, i znajdujesz innego
    klienta. byc moze calkiem niedlugo dzieki firmie kowalczuk.pl zmieni
    sie ta sytuacja diametralnie, przynajmniej na rynku internetowym, ale
    na razie nie chce zapeszac.

    krzych