PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak ściągnąć dług ? › Re: Jak ściągnąć dług ?
  • Data: 2002-01-03 02:47:24
    Temat: Re: Jak ściągnąć dług ?
    Od: ">> mario" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ciekawe ,ze na tyle postów Tak mało konkretów.

    uważacie ze skoro ktoś kogoś lub was oszukuje to jest śmieszne,
    wiem to Absurd polskich firm, oraz utrapienie free lanserów.
    podejrzewam jedak ,ze niejeden "mądry " polski zleceniodawca
    po przeczytaniu tych postów ,poczuł się zachęcony do niepłacenia.
    Kolesiom od www czy grafiki czy programowania,
    --
    ale tak słodko

    pomoc mozna znaleźć pod adresem

    windykacja.pl

    mona tez zamówic sciąnięcie należności
    od 5 000 zł. - 20% operacji,
    http://money.pl/Pieniadze/Windykacja/?p=windykacja

    http://www.windykacja.pl/index.php?dzial=11&act=show
    _templates&form1=zleceni
    e&pismo=zlecenie

    ps: ciekwa sprawa ze zleceniodawcy wymagaja przestrzegania terminów.
    ale tylko do momętu oddania pracy ,