PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak ściągnąć dług ? › Re: Jak ściągnąć dług ?
  • Data: 2002-01-02 12:43:12
    Temat: Re: Jak ściągnąć dług ?
    Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no właśnie :(   (prośba już była)
    > zdaję sobie sprawę z wyboru:
    > albo jestem jeleń bez kasy, albo jeleń bez klienta :))
    > a klient napewno sobie zdaje sprawę z mojego dylematu .. i na tym skubaniec
    > korzysta
    >
    > motto na dziś jutro i zawsze: "kto od razu płaci - dwa razy płaci"
    więc podejmij procedurę jakbyś miał zamiar zgłosić do organu rejestrowego
    swojego niekoniecznie uczciwego klienta wniosek o jego upadłość. I nie miej
    litości jeśli chodzi o odsetki. Takie postępowanie być może na jakiś czas
    obrazi Twojego klienta - może też nie obrazić, ale wyczyści wasze stosunki. A
    potem? Potem nie wykonuj dla nich żadnych zleceń bez płatności przy odbiorze.
    Ale musisz mieć udokumentowane wszystkie kroki postępowania - nie koleżeński
    telefon - wszystko na papierze.