PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak odpowiadacie na "trudne pytania"?? › Re: Jak odpowiadacie na "trudne pytania"??
  • Data: 2006-09-28 12:02:03
    Temat: Re: Jak odpowiadacie na "trudne pytania"??
    Od: "Any User" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Spójrz przeglądowo choćby na tę grupę. Często piszą tu z prośbami o
    > różnego rodzaju porady osoby poszukujące pracy. Ale nie tylko to ich
    > łączy. Zauważ, że oni prawie wszyscy (takie mam wrażenie) poszukują pracy
    > z ogłoszeń, smarują i rozsyłają dziesiątki CV i LM i - co najważniejsze -
    > praca kojarzy

    Pomijając całą resztę, znalazłem prosty sposób na ograniczenie czasu
    potrzebnego na hurtowe rozsyłanie dokumentów:

    Wpisuję wszystkie dane, łącznie z odmianą nazwy stanowiska przez przypadki,
    do jednej wielkiej tabelki w Excelu, po czym makro generuje mi kompletny
    katalog z dokumentami, oraz plikiem tekstowym, zawierającym łopatologiczną
    instrukcję, co i jak wysyłać. Szablony dokumentów są pobierane wg profilu
    (wpisuję przy każdej ofercie kilka znaczników: której osoby dotyczy, jakiego
    typu pracy itd.).

    Dzięki temu od roku nie bawię się w dokładną selekcję firm podczas tworzenia
    dokumentów, bo po prostu szkoda czasu (dodanie i wysłanie oferty to max 3
    minuty). Dokładnie oceniam firmę dopiero wtedy, jak już się odezwie.