PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak myslicie?

  • 1. Data: 2003-11-27 13:15:38
    Temat: Jak myslicie?
    Od: "Sylwia" <m...@g...pl>

    Witam,

    Przedstawie Wam swoja sytuacje i prosze o Wasze opinie.

    W ubieglym roku dostalam prace w firmie z udzialem zagranicznym, takze moj staz
    wynosi ponad rok. Godziny pracy nie sa okreslone, ale minimalnie dziennie musze
    pracowac 9 godzin. Zakres obowiazkow bardzo szeroki, na dobra sprawe czasami brak
    czasu na zjedzenie czegokolwiek. Wyksztalcenie: wyzsze; komputer, angielski itd..
    Dobre notowania u przelozonych. Bez szans na awans ze wzgledu na mała firme.
    Zarobek: 1700 brutto. Wojewodztwo: pomorskie.

    Czy według Was powinnam szukac czegos innego czy też nie narzekac i zacisnac zeby?

    Wielkie dzieki,

    S.

  • 2. Data: 2003-11-27 13:20:27
    Temat: Re: Jak myslicie?
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Czy według Was powinnam szukac czegos innego czy też nie narzekac i
    zacisnac zeby?

    > Wielkie dzieki,

    Prosta sprawa.
    Jestes zadowolona z pracy ?

    tak - nie szukaj
    nie - szukaj

    powodzenia
    MarcinP

  • 3. Data: 2003-11-27 14:36:07
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    inna rada:
    szukaj ciagle pracujac. jesli uda ci sie, odejdziesz. jesli na nic innego co
    by spelnialo twoje oczekiwania nie trafisz, zostajesz (do czasu)

  • 4. Data: 2003-11-27 14:46:07
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

    > Czy według Was powinnam szukac czegos innego czy też nie narzekac i zacisnac zeby?

    Ile pieniedzy miesiecznie jestes w stanie odlozyc przy swojej pensji?

    Jesli nic nie odkladasz a jednoczesnie nie ma szans na awans, to znaczy, ze
    wegetujesz
    i tracisz czas i mlode lata.

    Jesli udaje Ci sie zaoszczedzic, to policz, ile zajmie Ci zaoszczedzenie na byle auto
    za 40 000.

    A przeczytawszy moj list nie doluj sie, tylko wez sie w kupe i zacznij kombinowac!
    Bo wg mnie masz na co narzekac!

    T.

  • 5. Data: 2003-11-27 15:17:29
    Od: "Rafał" <k...@t...adresu.pl>

    On Thu, 27 Nov 2003 14:15:38 +0100, Sylwia wrote:

> [...]
    > wyzsze; komputer, angielski itd.. Dobre notowania u przelozonych. Bez
    > szans na awans ze wzgledu na mała firme. Zarobek: 1700 brutto.

    1. wyłącz HTML w swoim nadajniku grup, bo głowa mnie boli...
    2. Na twoim miejscu widziałbym 2 warianty:
    - prośba o podwyżkę (dobre not. u przełożonych)
    - faktyczna zmiana pracy.
    Z tą drugą opcją, to bym jednak się wstrzymał, gdyż roczne doświadczenie w
    firmie to nic wielkiego (moim zdaniem). Czytałem gdzieś takie zdanie, że
    pierwszy rok pracy w firmie to nauka, a drugi to szlifowanie - i z tym się
    zgadzam... Poza tym ktoś kto spojrzy na Twoje CV i zobaczy przepracowany
    rok, zobaczy nie tylko plusy, ale i możliwe minusy:
    - mała praktyka (bo co to jest rok?)
    - "skoczek"?

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 6. Data: 2003-11-27 22:14:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

> [...]
    >Dobre notowania u przelozonych. Bez szans na awans ze wzgledu na mała firme.
    >Zarobek: 1700 brutto. Wojewodztwo: pomorskie.
    Jestem w jeszcze ,,lepszej" sytuacji
    >Czy według Was powinnam szukac czegos innego czy też nie narzekac i zacisnac zeby?
    Możesz jednocześnie szukać czegoś innego, nie narzekać i zacisnąć zęby.

  • 7. Data: 2003-11-27 22:16:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >szukac.
    >a oprocz tego - nie pisac postow w HTML'u, tylko w plain-text
    Sam se pisz w plain text, pajacu

  • 8. Data: 2003-11-27 22:56:43
    Od: Marcin Smieszek <marcin.smieszek@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl>

    > Czy według Was powinnam szukac czegos innego czy też nie narzekac i
    > zacisnac zeby?
    szukac.

    a oprocz tego - nie pisac postow w HTML'u, tylko w plain-text

    marcin

  • 9. Data: 2003-11-27 23:53:09
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    "Sylwia" <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    > 1700 brutto. Wojewodztwo: pomorskie.
    >
    > Czy wed?ug Was powinnam szukac czegos innego czy te? nie narzekac i

    jak ci ta praca nie odpowiada to szukaj sobie innej.

    jak juz znajdziesz, zloz wymowienie i tyle.
    przeciez nikt tutaj za ciebie nie podejmie decyzji, co bedzie lepsze -
    bo ani nikt cie tu nie zna, ani nie wie co to za praca, jakie masz
    mozliwosci, perspektywy etc.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 10. Data: 2003-11-28 06:35:45
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Konik Bujany wrote:
> [...]
    > zacisnac zeby?
    >
    > szukac.
    > a oprocz tego - nie pisac postow w HTML'u, tylko w plain-text

    Spłyń na drzewo, młotku.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz