PracaGrupypl.praca.dyskusje › zielona góra - czy rodzimy biznes nie ma szans?

  • 1. Data: 2003-11-27 10:24:39
    Temat: zielona góra - czy rodzimy biznes nie ma szans?
    Od: "Anderson" <a...@N...gmx.net>

    Witam,

    W Zielonce powstają dwa koleje hipermarkety i to w samym centrum miasta.
    Oznacza to oczywiście dalsze niszczenie miejsc pracy i lokalnych firm.
    Naturanie władza ma to tam gdzie nie ma nosa ale my niestety musimy z czegoś
    tutaj żyć.
    W związku z tym propozycja - jeśli masz pomysł na firmę albo Twoja
    istniejąca już firma potrzebuje wspólnika - napisz. Mam pewne doświadczenie
    jako programista i handlowiec. Dysponuję samochodem i kapitałem.

    Nie insteresują mnie akwizycje, ubezpieczenia, klikanie w banery i sprzedaż
    reklam.

    pozdr.Jacek