PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ja tego nie rozumiem

  • 1. Data: 2002-06-19 12:23:19
    Temat: Re: Ja tego nie rozumiem
    Od: "AndY" <a...@i...pl>

    > Internetowa lista plac (onet.pl)
    > firma panstwowa gosc 29 lat na stanowisku DYREKTORA zarabia 7505 a chce
    > 30287,
    > gosc ma 29 lat, jak on to zrobil, zeby objac takie stanowisko w firmie
    > panstowej

    patrz watek z tej grupy :

  • 2. Data: 2002-06-19 12:23:51
    Temat: Ja tego nie rozumiem
    Od: "Jacek B" <c...@p...onet.pl>

    Internetowa lista plac (onet.pl)
    firma panstwowa gosc 29 lat na stanowisku DYREKTORA zarabia 7505 a chce
    30287,
    gosc ma 29 lat, jak on to zrobil, zeby objac takie stanowisko w firmie
    panstowej to pewnie musial skonczyc studia (25 lat), 4 lata doswiadczenia i
    gosc juz dyrektorem.
    Ja mam 27 i jestem tylko asystentem geodety z wiele nizsza pensja :-((
    JacekB

  • 3. Data: 2002-06-19 12:23:53
    Od: "Mirosław Mikusek" <d...@i...NOSPAM.pl>

    Użytkownik "Jacek B" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gosc juz dyrektorem.
    > Ja mam 27 i jestem tylko asystentem geodety z wiele nizsza pensja :-((

    a masz wujka ministra?
    nie masz
    no to masz odpowiedź

    pozdrawiam
    Mirek

  • 4. Data: 2002-06-19 12:37:44
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Jacek B" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Spokojnie, ta lista to jedna wielka bzdura. Nikt nie weryfikuje chyba
    wprowadzanych danych, a wpisac mozna wszystko

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 5. Data: 2002-06-19 13:13:47
    Od: "iron" <i...@g...pl>

    W przedostatniej polityce (polityka.onet.pl) jest artykuł o prezesie PZU,
    który z podrzędnego lekarza orzecznika w podrzędnym mieście i podrzędnej
    jednostce PZU awansował na prezesa PZU w cągu klilku lat. Artykuł mną
    wstrząsnął, bo tam jasno jest powiedzane, że aby piąć się w górę trzeba mieć
    koneksje polityczne (mówię o spółkach skarbu państwa). Gość właził, w
    zależności od rządu, bez wazeliny w du...... AWS i SLD. I choć marnie
    skończył (aresztowanie), to daje niejaki obraz wielkich pieniędzy i tym
    podobnych karier. Po lekturze stwierdziłem, że czytałem chyba książkę
    sensacyjną z cyklu politycznej fikcji, ale tak było naprawdę. Ten artykuł
    naprawdę mną wstrząsnął, bo obsadzanie stanowisk zaczyna się już od
    politycznych i rodzinnych powiązań na poziomie urzędu gminy. Oczywiście,
    żeby nie popaść w paranoję, nie tyczy to się wszystkich stanowisk.

    iron

  • 6. Data: 2002-06-19 14:32:13
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

> [...]
    > gosc ma 29 lat, jak on to zrobil, zeby objac takie stanowisko w firmie
    > panstowej to pewnie musial skonczyc studia (25 lat), 4 lata doswiadczenia

    A czemu zakladasz, ze nie pracowal na studiach? I czemu studia w wieku 25
    lat? Jesli dobrze sprawe rozegral to mogl skonczyc studia w wieku 23 lat i
    miec juz wtedy 5 lat doswiadczenia + 5 lat po studiach, mamy 10 lat
    doswiadczenia. Starczy?

    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko
    E-mail: tom[at]mensa.org.pl

  • 7. Data: 2002-06-19 14:34:49
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

    Pewien chlopak dostal sie do firmy.. B. szybko awansowal - jednego dnia
    roznosil poczte, drugiego byl szefem dzialu roznoszenia poczty firmowej....
    po miesiacu byl juz wiceprezesem.. Wezwal go szef firmy do swojego biura..
    - Bardzo szybko awansowales..
    - yhy
    - Przebiles wszystkich swoich kolegow z podobnym stazem
    - yhy
    - Nie masz mi nic do powiedzenia?
    - yy.. dziekuje?
    - To wszystko?

    - yyy.. dziekuje tato?

    Merlin

    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko
    E-mail: tom[at]mensa.org.pl

  • 8. Data: 2002-06-19 14:36:38
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <aepsqq$rbh$1@druid.ceti.com.pl> Jacek B napisał(a):
> [...]
    > gosc juz dyrektorem.
    > Ja mam 27 i jestem tylko asystentem geodety z wiele nizsza pensja :-((

    Chcesz powiedzieć, że skoro Tobie nie wychodzi, to innym też ma nie wyjść?
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 9. Data: 2002-06-19 14:44:18
    Od: "AndY" <a...@i...pl>

    > Chcesz powiedzieć, że skoro Tobie nie wychodzi, to innym też ma nie wyjść?

    Nie dajmy sie sprowokowac tej glupiej uwadze ...

    AndY

  • 10. Data: 2002-06-19 15:08:17
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <aeq5bj$lh8$1@news.tpi.pl> AndY napisał(a):

    > Nie dajmy sie sprowokowac tej glupiej uwadze ...

    To nie jest prowokacja ani głupia uwaga. Od dawna obserwuję na tej grupie mentalność
    'temu i temu jest tak dobrze, a mnie nic się nie udało, więc to tamci są źli!!!'.
    Abstrakcyjność takiego podejścia do sprawy mnie po prostu rozwala. Występuje tu
    błędne pojmowanie sedna problemu - nepotyzm w państwowych spółkach jest oczywiście
    negatywnym zjawiskiem, natomiast to, że ktoś jest pomocnikiem geodety (jak sam mówi -
    TYLKO pomocnikiem geodety) i taka pozycja zawodowa go nie zadowala, to tylko sprawa
    jego prywatnego pecha, względnie braku umiejętności radzenia sobie w życiu i nie
    należy tych dwóch spraw łączyć ze sobą.

    Znam ludzi, którym nikt nic nie dał za darmo, a jednak do czegoś doszli, a oprócz
    tego znam tabuny osób, które nie potrafią sobie dać rady w życiu,, ale narzekają
    wszem i wobec, jacy to są biedni. Bo przecież (baczność!) SKOŃCZYLI STUDIA (fanfary!
    spocznij!) a pracy nikt im przez to do ręki nie wcisnął.