PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ja tego nie rozumiem

  • 31. Data: 2002-06-24 06:04:42
    Temat: Re: Ja tego nie rozumiem
    Od: "AndY" <a...@i...pl>

    > Coz mnie nie wykorzystywali - moze mialem szczescie ? Oczywiscie to ze
    > siedzialem dluzej mialo tez odbicie w placach - nie siedzialem za
    > darmo:-)))

    o tym poprzednio nie wspomniales

    > A tekst o zomowcach conajmniej nietrafiony, A co powiesz o ludziach
    > prowadzacych DG ? Oni tez nie siedza 8 godzin tylko tyle iel musza by
    > zarobic na zycie - tez by byli zomowcami ? I sa wlasnymi pracodawcami.
    > Czas 'czy sie stoi czy sie lezy 2000 sie nalezy' na szczescie sie
    > skonczyly.
    NIkt tu o takim czasie chyba nie mowi. Chodzi o to ze jesli jest robota
    nagle pilna to sie siedzi np 15 godzin albo i dluzej al potem albo dostajesz
    pieniadze za ten czas (i to nie 15 zl za 7 dodatkowych godzin) albo
    PODWOJNIE wolny czas (czyli np 14 godzin za 7 po godzinach) - nawet nie wiem
    czy gdzies tak nie jest napisane ...

    Tymczasem w wielu firmach traktuje sie nadgodziny ktore czasami wypadaja,
    jako ze musialy byc i koniec - w niektorych przypadkach pozwala sie odpoczac
    tyle samo godzin co sie bylo w pracy, bardzo zadko zas liczy sie to
    podwojnie ...

    AndY