PracaGrupypl.praca.dyskusje › Irlandia - komputry

  • 1. Data: 2003-06-26 12:24:59
    Temat: Irlandia - komputry
    Od: "p01i" <p...@o...pl>

    jaka jest mozliwosc znalezienia pracy przy komputerach bez doswiadczenia i
    papierków;/
    ale zato z bd.znajomościa(hardware,networking,......)
    chodzi o cos w stylu skladani komputrow or sth (heh)
    im student

  • 2. Data: 2003-06-27 06:40:59
    Temat: Re: Irlandia - komputry
    Od: "Richard" <r...@p...fm>

    ja tż jestem takim czymś zainteresowany, tylko nie bardzo wiem jak
    szukać.................angielski znam......

  • 3. Data: 2003-06-27 07:33:08
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    Internet a raczej www.google.com

    Ofert tyle ze glowa boli ale nie mamy jednego (paszportu UE )

  • 4. Data: 2003-06-27 08:09:23
    Od: "p01i" <p...@o...pl>

    ale mi chodzi o taka dorywcza prace na czarno na jakis krotszy okres czasu
    (wakacyjny)
    bo skoro sie zajebiscie znam na tym to duzoduzo lepiej by bylo pracowac wtym
    nish na jakis zlewozmywakach;P

  • 5. Data: 2003-06-27 08:57:12
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > ale mi chodzi o taka dorywcza prace na czarno na jakis krotszy okres czasu
    watpie zeby ktos dal ci prace na czarno przy komputerach. jak wyjedziesz, to
    kto bedzie serwisowal czy rozwijal to co zrobiles? przy truskawkach nie
    matego dylematu.

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej

  • 6. Data: 2003-06-27 08:59:15
    Od: "Richard" <r...@p...fm>

    czyli dopiero od maja 2004?
    a gdzie mozna znaleźć te oferty? chodzi mi o legalną pracę dla
    informatyka/elektronika z dyplomem inżyniera.........jak szukać
    przcodawców..........i nie koniecznie Irlandia tylko żeby preferowali język
    angielski
    pzdr z Wrocławia