PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki redaktora w pismie warszawskim (pilne)

  • 1. Data: 2003-06-26 10:48:49
    Temat: zarobki redaktora w pismie warszawskim (pilne)
    Od: Max <m...@o...pl>

    Witam.

    Mam pytanie, jakich zarobkow mozna oczekiwac na poczatek w czasopismie w
    Wa-wie? W szczegolnosci wydawnictwo Software, pelny etat.
    Czy w poszczegolnych wydawnictwach te zarobki sa podobne?

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Max

  • 2. Data: 2003-06-26 11:17:20
    Temat: Re: zarobki redaktora w pismie warszawskim (pilne)
    Od: "tribeca" <t...@g...pl>

    Uzytkownik "Max" <m...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > Mam pytanie, jakich zarobkow mozna oczekiwac na poczatek w czasopismie w
    > Wa-wie? W szczegolnosci wydawnictwo Software, pelny etat.
    > Czy w poszczegolnych wydawnictwach te zarobki sa podobne?

    moze znajdziesz cos tutaj http://www.slowawsieci.com - choc jesli chodzi o
    wynagrodzenia za teksty, to sa IMO bzdury, bo co to znaczy "tekst dla SE" -
    wazna jest przeciez liczba znaków. Ale zorientowac sie nieco w zarobkach z
    branzy mozna.

    pozdrawiam