PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kredyt absolwencki w ramach Pierwszej Pracy

  • 1. Data: 2003-06-26 12:39:06
    Temat: Kredyt absolwencki w ramach Pierwszej Pracy
    Od: "Canizares" <c...@w...pl>

    Witam,

    czy ktoś mógłby mi polecić jakieś źródło informacji (najlepiej oficjalne) na
    temat kredytów absolwenckich, podobno uwzględnianych przez program rządowy
    Pierwsza Praca? Sporo o tym słyszałem i jestem bardzo zainteresowany, jednak
    kompletnie nie wiem od której strony można to ruszyć. Na jakiejś oficjalnej
    stronie Pierwszej Pracy którą znalazłem nic o tym nie ma. Konkretnie
    chodziłoby mi o banki, które takowe kredyty obsługują - potem jakoś dam
    sobie radę :-)

    Pozdrawiam,

    Maciek
    c...@w...pl