PracaGrupypl.praca.dyskusje › Irlandia

  • 1. Data: 2002-10-03 07:34:25
    Temat: Irlandia
    Od: n...@p...onet.pl

    Gdzie szukac informacji na temat legalnej pracy w Irlandi - szczegolnie mnie
    interesuje praca dla programistow ?

  • 2. Data: 2002-10-03 09:37:48
    Temat: Re: Irlandia
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    Niejaki Użytkownik był uprzejmy napisać coś takiego:
    > Gdzie szukac informacji na temat legalnej pracy w Irlandi - szczegolnie
    > mnie interesuje praca dla programistow ?

    http://www.tpi.poznan.pl/

    Tytus
    "I'm a dinosaur, somebody is digging my bones..."

  • 3. Data: 2002-10-03 12:13:16
    Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie szukac informacji na temat legalnej pracy w Irlandi - szczegolnie
    mnie
    > interesuje praca dla programistow ?

    www.jobsireland.com

    Odpisują, naprawdę.

  • 4. Data: 2002-10-03 15:12:47
    Od: "AL" <a...@N...gazeta.pl>

    > Gdzie szukac informacji na temat legalnej pracy w Irlandi - szczegolnie
    mnie
    > interesuje praca dla programistow ?

    napisz do rekruterow (na google, altavista, yahoo znajdziesz ich dziesiatki,
    ja sobie chwalilam www.cpl.ie), jak Ci odpisza to smialo mozesz spytac jakie
    masz szanse majac takie umiejetnosci, na ile szacuja czas poszukiwania i
    wynagrodzenie.
    Poszukaj tez na irishjobs.ie, ireland.ie/jobs, monster.ie, itd
    Sytuacja tu jest jest kiepska, chyba latwiej jest o prace w UK. Zdecydowana
    wiekszosc ogloszen rekruterow nie istnieje lub firmy poszukujace wcale nie
    chca korzystac z ich uslug.
    Powodzenia