PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy rosyjski rynek dla handlowcow na szanse zaistniec ?

  • 1. Data: 2002-10-03 05:47:37
    Temat: Czy rosyjski rynek dla handlowcow na szanse zaistniec ?
    Od: "_smakosz_" <a...@w...pl>

    Prosze o wypowiedz w temacie. Wielkosc rynku wschodniego jest ... czy warto
    zainwestowac w jezyk rosyjski ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-10-03 07:52:43
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "_smakosz_" <a...@w...pl> wrote in message
    > Prosze o wypowiedz w temacie. Wielkosc rynku wschodniego jest ... czy
    warto
    > zainwestowac w jezyk rosyjski ?
    > Pozdrawiam
    Warto jak cholera. Zawsze bylo warto i bedzie, moj kolo pracuje jako
    handlowiec, woza do ruskich, przywoza i bardzo fajnie im sie wiedzie.
    /p

  • 3. Data: 2002-10-03 08:14:55
    Od: "Slimor" <s...@p...onet.pl>

    :: Warto jak cholera. Zawsze bylo warto i bedzie, moj kolo pracuje jako
    :: handlowiec, woza do ruskich, przywoza i bardzo fajnie im sie wiedzie.

    a co z mafia?

    --
    slimor

  • 4. Data: 2002-10-03 08:56:57
    Od: "Krzysiek" <k...@d...prv.pl>

    Użytkownik "Slimor" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > :: Warto jak cholera. Zawsze bylo warto i bedzie, moj kolo pracuje jako
    > :: handlowiec, woza do ruskich, przywoza i bardzo fajnie im sie wiedzie.

> [...]

    pomysl sobie...... w Rosji podatek dla przedsiębiorstw jest 13%, a w
    Polsce........
    To gdzie bedzie wiecej mafii ??

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2002-10-03 09:02:55
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Slimor" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > :: Warto jak cholera. Zawsze bylo warto i bedzie, moj kolo pracuje jako
    > :: handlowiec, woza do ruskich, przywoza i bardzo fajnie im sie wiedzie.
    >
    > a co z mafia?

    niech sie ruscy martwia, to oni biora towar jak leci, jak musza to niech sie
    oplacaja. Wieksza mafia z tego co mi wiadomo to celnicy na granicy.