PracaGrupypl.praca.dyskusje › fajne ogłoszenie (mocne!)

  • 1. Data: 2002-10-02 20:41:00
    Temat: fajne ogłoszenie (mocne!)
    Od: "Piotr W." <p...@s...interia.pl>

    Bez komentarza:
    -------------------------------

    Naszym Klientem jest międzynarodowa firma usługowa, o silnej pozycji na
    rynku w swojej dziedzinie. W związku z dynamicznym rozwojem w Polsce, w
    chwili obecnej poszukuje osoby na stanowisko:

    ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU
    Osoba zatrudniona na stanowisku Asystentki Prezesa, będzie odpowiedzialna za
    wsparcie logistyczne pracy Prezesa firmy, czyli za skuteczne i efektywne
    zarządzanie sekretariatem.
    .

    Zakres obowiązków:

    a.. nadzór pracy sekretariatu Prezesa - cudzoziemca

    b.. koordynowanie agendy Prezesa, umawianie i kontrolowanie spotkań według
    skali priorytetów

    c.. zarządzanie hierarchią informacji przypływających do Prezesa,

    d.. sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych informacji

    e.. monitorowanie rozmów telefonicznych, przejmowanie wyznaczonych
    interesantów

    f.. przygotowanie odpowiednich materiałów i informacji potrzebnych przed
    spotkaniami Prezesa, zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymi

    g.. tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i Prezesa, poprzez

    h.. odpowiednią organizację pracy w kontaktach z licznymi interesantami

    i.. samodzielne decydowanie w imieniu Prezesa w wyznaczonych sprawach

    j.. organizacja i dbałość o stanowisko pracy Prezesa w kwestii
    technicznej, np. właściwego działania sprzętu IT,

    k.. dbałość o stałą sprawność środków pracy,

    l.. nadzór nad należytym porządkiem w gabinecie dyrektora i sekretariacie

    Profil kandydatki:

    a.. wykształcenie wyższe

    b.. co najmniej 4-letnie doświadczenie na stanowisku Asystentki Prezesa
    lub Członka Zarządu

    c.. zorientowanie na business

    d.. biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,

    e.. znajomość Business English

    f.. znajomość innych języków obcych (francuski, niemiecki) będzie
    dodatkowym atutem

    g.. bardzo dobra znajomość obsługi komputera MS Office

    h.. bardzo dobra organizacja pracy, odporność na stres

    i.. dojrzała osobowość, panowanie nad emocjami

    j.. bardzo wysoki poziom kultury osobistej, nienaganne maniery

    k.. otwartość, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych

    l.. nieprzeciętny entuzjazm, zaangażowanie, przedsiębiorczość,

    m.. inicjatywa oraz otwartość umysłu

    n.. opanowanie i rozsądek w trudnych sytuacjach

    o.. energia i nieustający zapał do działania

  • 2. Data: 2002-10-02 22:42:24
    Temat: Re: fajne ogłoszenie (mocne!)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Bez komentarza:

    Ale przydalby sie, bo ja nie wiem co tu jest az tak mocnego?

  • 3. Data: 2002-10-02 23:15:50
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    AMRA <a...@a...com> w <news:anfstn$qmc$1@news.onet.pl>
    napisał(a):

    > Ale przydalby sie, bo ja nie wiem co tu jest az tak mocnego?

    Przyłączam się. Jak dla mnie, to właśnie taki powinien być profil
    dobrej asystentki prezesa poważnej firmy.

    --
    Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
    k...@b...tk otwarte okna"

  • 4. Data: 2002-10-03 06:39:23
    Od: "ferrytek \(G.B\)" <f...@p...onet.pl>

    Podzielam ze MOCNE 5 lat studiow 4 lata praktyki angielski, francuski, i nie
    wiadomo jaki jeszcze jezyk,
    ofissa sobie podaruje prawdopodobnie skonczyla 13 lat to nauczy sie nim
    poslugiwac. A TO WSZYSTKO PO TO BY PARZYC KAWKE :) I LADNIE SIE USMIECHAC Hi
    Hi hi
    Użytkownik "Piotr W." <p...@s...interia.pl> napisał w
    wiadomości news:anflpu$gp6$1@news.tpi.pl...

  • 5. Data: 2002-10-03 06:51:54
    Od: GL <g...@N...go2.pl>

    On Thu, 3 Oct 2002 08:39:23 +0200, "ferrytek \(G.B\)"
    <f...@p...onet.pl> wrote:

    >poslugiwac. A TO WSZYSTKO PO TO BY PARZYC KAWKE :) I LADNIE SIE USMIECHAC Hi

    nie masz chyba pojęcia o pracy asystenta prezesa zarządu (MHO).

    Grendel

  • 6. Data: 2002-10-03 08:04:23
    Od: bozo <b...@b...pl>

    ferrytek \(G.B\) napisał(a):

> [...]
    > ofissa sobie podaruje prawdopodobnie skonczyla 13 lat to nauczy sie nim
    > poslugiwac. A TO WSZYSTKO PO TO BY PARZYC KAWKE :) I LADNIE SIE USMIECHAC

    Po pierwsze primo: jest cholerna różnica między "sekretarką" a "asystentką"
    Do pierwszego wystarczy średnie bez matury, istotnym atutem są długie nogi
    i wiek poniżej 25 lat. Do drugiego w/w profil wcale nie wydaje się
    przesadzony, wiek kobiety jest jak wino, doświadczenie jak złoto, etuzjazm
    jak brylanty. A dodam, że bycie asystentką to BARDZO wyczerpująca praca.

    P drugie primo: o ile sekretarkom niechetnie płacą najniższą średnią
    krajową, to szanująca się asystentka z TAKIMI umiejętnościami dobrze się
    zastanowi, czy przyjąć pracę poniżej 3000 PLN

  • 7. Data: 2002-10-03 08:51:51
    Od: "Agnes" <b...@p...onet.pl>

    | AMRA <a...@a...com> w <news:anfstn$qmc$1@news.onet.pl>

    | Przyłączam się. Jak dla mnie, to właśnie taki powinien być profil
    | dobrej asystentki prezesa poważnej firmy.

    Tak, ale z tego ogloszenie wynika, ze asystentka taka musi umiec
    wszystko, szkoda, ze nie musi umiec latac /wcale bym sie nie zdziwila/.
    Chodzi o to, ze pewnie bedzie odwalala cala robote za tego Prezesa,
    laczenie z podejmowaniem roznych decyzji /zreszta jej obowiazki sa
    wypisane w ofercie/ a glowna kase i zaslugi bedzie zgarnial Prezes a nie
    ona /na pewno bedzie dostawala duza kase, ale zawsze bedzie tylko
    asystentka, nawet jesli bedzie "glownym mozgiem"/.

    Agnes

  • 8. Data: 2002-10-03 13:51:30
    Od: p...@p...onet.pl

    > Podzielam ze MOCNE 5 lat studiow 4 lata praktyki angielski, francuski, i nie
    > wiadomo jaki jeszcze jezyk,

    A mi szczególnie spodobało się:
    ".. nadzór nad należytym porządkiem w gabinecie dyrektora i sekretariacie"
    czyli de facto MIOTLA i SZMATA DO MYCIA PODLOGI...
    oraz
    "dbałość o stanowisko pracy Prezesa w kwestii technicznej, np. właściwego
    działania sprzętu IT"
    czyli co, montaż pecetów i instalacja sieci LAN?

    Poza tym śliczny język ogłoszenia, same smaczki :-)

    Pozdrowienia,
    Piotr

  • 9. Data: 2002-10-03 14:49:10
    Od: "U" <u...@N...gazeta.pl>

    po co tylko tej asystentce prezes skoro ona musi wiekszosc decyzji sama
    podejmowac ;-)
    (ZARTUJE)

  • 10. Data: 2002-10-03 16:24:56
    Temat: Odp: fajne ogłoszenie (mocne!)
    Od: "Konrad" <y...@w...pl>

    > Po pierwsze primo: (....)
    > P drugie primo: (...)

    Hehehe Ty też oglądasz Kiepskich? A może to Ty Ferdek? :)) Halina Cię w
    końcu pogoniła do szukania pracy?? :)))

    Sory, nie mogłem się powstrzymać.