PracaGrupypl.praca.dyskusjeInzynierownie ????? › Re: Inzynierownie ?????
    From: moles <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Inzynierownie ?????
    Date: Tue, 15 Nov 2005 21:03:16 +0100

    Dnia 14.11.2005 jurson <g...@p...fm> napisał/a:
> [...]

    Ja akurat po studiach związanych z metalurgią. Szczerze mówiąc to teraz
    dzięki zaradności profesorów raczej większość jęździ na ćwicznia do
    przemysłu niż robi je na uczelnianym sprzęcie. Tak jest taniej i łatwiej
    poznać nowe technologie.

    > Muszę to kumplowi opowiedzieć. Kufel mu z ręki wypadnie przy nalewaniu
    > piwa. To akurat zawodowo robi po metalurgii na jednej z szacownych
    > uczelni technicznych w Krakowie i nie narzeka. A dlaczego? Bo nie chciał
    > pracować za 1000zł + zupki na stołówce robotniczej.

    Większość moich znajomych bardzo szybko znalazła prace w zawodzie i już
    na okresie próbnym bez doświadczenia zarabia wiecej niż ty tu piszesz.
    Co bardziej operatywni i sprytni oprócz dobrej pensji mają jeszcze
    dopłaty do miszkania i lekcje języka.
    Większośc z mojej grupy dostala szybciej pracę po skończniu studiów niż
    inni moi koledzy po innych kierunkach.

    Jednym słowem twój kumpel pracuję tam gdzie pracuje bo:
    1. Albo mu się podoba nalewanie piwa.
    2. Albo nie umiał się odnaleźć na rynku pracy ze swoim zaosbem wiedzy
    ( nie będę pisał tego bardziej dosadnie)

    Pozdramiam :)

    --

    "Knowledge is never a crime"