PracaGrupypl.praca.dyskusjeInzynierownie ????? › Re: Inzynierownie ?????
  • Data: 2005-11-17 11:57:09
    Temat: Re: Inzynierownie ?????
    Od: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16.11.2005 Tomek <k...@v...pl> napisał/a:

    > Tak samo g... napisza programiści bez znajomości dziedziny której ma dotyczyć
    > program. I w zasadzie g... piszą. Ściągnąłem sobie darmowego CADa. I domyslnie
    > było tam czarne tło i rysowało się białymi kreskami. Nigdy w życiu nie widziałem
    > czarnej kalki technicznej i białego tuszu do rapidografów. Ale temu co pisał
    > program widocznie takie połaczenie wizualnie odpowiadało. A że było bzdurne.

    Ale kto powiedział, że musi odpowiadać kalce technicznej ?
    Jeśli tyko wydruk nie będzie cały czarny to takie rozwiązanie jest ok.
    No nie mów mi, że np. inzynierowie budowlani jak zobaczą czarne tło
    i białe kreski to nie potrafią rysować bo "nie widziałem czarnej kalki
    technicznej". Pewnie nie trafi do nich fakt, że białe tło na monitorze
    dość mocno "wali" po oczach, a biała kalka nie.

    Trafia mnie każdy program który ma białe tło ustawione domyślnie, a mi
    oczy uciekają na drugi koniec głowy.

    --
    Krzysztof Krasoń