PracaGrupypl.praca.dyskusjeInzynierownie ????? › Re: Inzynierownie ?????
  • Data: 2005-11-15 20:13:45
    Temat: Re: Inzynierownie ?????
    Od: moles <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14.11.2005 Tomek <k...@v...pl> napisał/a:
    > a patrząc po ogłoszeniach jeszcze długo rynek
    >>
    > No to skoro jest tak dobrze to dlaczego nie ma pracy dla informatyków. A i

    Z tego co za zdązyłem się zorientować to szukają informatyków w całej
    europie. Tylko szukają informatyków a nie jakiegś cwaniaka który
    skończył "wyższą szkołę marketingowo-ślusarką" w zabłociu nr. zchlapany
    i ma napisane na dyplomie że potrafi programować, administorwać itp. a
    oprócz papierka w głowi nic nie posiada.

    Podobna sytuacja jest z tym, że po studiach nie ma pracy.
    Jak ktoś skończył studia a nie jakąś tam filie fili w miejcowości gdzie
    psy szczekają du... , lubi to czego
    sie uczył i był w tym dobry (żeby nie mówić bardzo dobry) to pracę
    znalazł bez problemu.

    "Knowledge is never a crime"