PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk w drukarni

  • 1. Data: 2004-10-08 17:22:01
    Temat: Informatyk w drukarni
    Od: "wasyl" <g...@w...pl>

    Wtam Szanownych grupowiczow,

    Mam pytanie tak jak w temacie

    Jak ( ile ) okreslic swoje wynagrodzenie podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
    Zadania jakie sa do wykonania - administracjasiecią LAN, zarządzanie
    infrastrukturą informatyczną oraz oprogramowaniem i bazami danych drukarni,
    ktora ma
    siedzibe niedaleko Poznania ( woj. wielkopolskie ) + help- desk.
    Slyszalem ze dobrze sie oplaca informatykow w tej branzy przemyslu
    Dodam ze mam 5 letnie doswiadczenie na stanowisku + odpowiednie
    wyksztalcenie

    Jak zarabia sie gdzie indziej w Polsce jako informatyk + administrator +
    help desk

  • 2. Data: 2004-10-08 17:25:55
    Temat: Re: Informatyk w drukarni
    Od: j...@g...pl (Jagodka)

    w> Jak ( ile ) okreslic swoje wynagrodzenie podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

    Ile razy bedziesz wysylal tego samego posta????
    Czytam juz je chyba po raz 5 :(

    --
    Pozdrowienia,
    Jagodka mailto:j...@g...pl

  • 3. Data: 2004-10-09 16:17:21
    Od: "wasyl" <g...@w...pl>

    > Ile razy bedziesz wysylal tego samego posta????
    > Czytam juz je chyba po raz 5 :(
    >
    > --
    > Pozdrowienia,
    > Jagodka mailto:j...@g...pl
    >
    > --
    > Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.dyskusje

    Tak dlugo jak ktos sie wypowie na ten temat.
    To forum sluzy do wypowiedzi roznych ludzi,a jezeli komus cos sie nie podoba
    to nie musi nic pisac

  • 4. Data: 2004-10-09 18:16:23
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 9 Oct 2004 18:17:21 +0200, "wasyl" <g...@w...pl>
    wrote:

    >Tak dlugo jak ktos sie wypowie na ten temat.
    Juz sie pare osob wypowiedzialo, wiec poczytaj co Ci napisali.

    >To forum sluzy do wypowiedzi roznych ludzi,a jezeli komus cos sie nie podoba
    >to nie musi nic pisac
    A jak nikt Ci nic nie napisal to znaczy ze nikt nic nie wie na ten
    temat i nie musisz codziennie zadawac tego samego pytania.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 5. Data: 2004-10-10 08:29:05
    Od: Seven <7...@N...gazeta.pl>

    WAM <n...@n...nopl.pl> wrote in

    > A jak nikt Ci nic nie napisal to znaczy ze nikt nic nie wie na ten
    > temat i nie musisz codziennie zadawac tego samego pytania.

    Przymknij sie, ja np. tez chcialbym sie dowiedziec!

    --------
    7t

  • 6. Data: 2004-10-10 14:03:12
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 10 Oct 2004 08:29:05 +0000 (UTC), Seven
    <7...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Przymknij sie, ja np. tez chcialbym sie dowiedziec!
    Wiec ponawiam wniosek o czytanie odpowiedzi ktore juz sa!
    I zachowanie kultury!

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 7. Data: 2004-10-11 14:26:53
    Temat: Odp: Informatyk w drukarni
    Od: "Mariusz" <m...@U...pl>

    > Jak ( ile ) okreslic swoje wynagrodzenie podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
    > Zadania jakie sa do wykonania - administracjasiecią LAN, zarządzanie
    > infrastrukturą informatyczną oraz oprogramowaniem i bazami danych drukarni,

    850 brutto

    ponieważ:
    - problemy z siecią nie zdarzają się ciągle tylko od czasu do czasu
    - firmy już zazwyczaj posiadają osoby zajmujące sie zarządzaniem
    a tak na marginesie to nie podajesz konkretów "zarządzanie
    infrastrukturą informatyczną" to jest szerokopojęte
    zazwyczaj firmy mają podpisane umowy z firmami komputerowymi -
    a te już się wszystkim zajmą za kase ;)
    - zaawansowanymi programami zajmują się z reguły fachowcy od firmy
    dostarczającej oprogramowanie
    - a help desk jest zbedny skoro w dzisiejszych czasach zatrudnia się
    osoby ze znajomością obsługi komputerów

    tak wiec pierwszy lepszy student informatyki pracujący na umowe-zlecenie
    poradzi sobie bez problemów no chyba ze firma potrzebuje osoby, która zajmie się
    dostosowaniem istniejącego oprogramowania do indywidualnych potrzeb zleceniodawcy
    ale to już szerszy zakres działania - z reguły firmy posukują osoby która za
    niewielką kase
    pomoże Pani Kowalskiej uruchomić komputer bo przez przypadek wcisnęła nie ten klawisz
    co trzeba.

    > siedzibe niedaleko Poznania ( woj. wielkopolskie ) + help- desk.

    ooo tu jest dużo studentów po WMiI UAM i Polibudy

    > Slyszalem ze dobrze sie oplaca informatykow w tej branzy przemyslu

    tak ale na zachodzie

    > Jak zarabia sie gdzie indziej w Polsce jako informatyk + administrator +
    > help desk

    hehe "informatyk" przynieś, zanieś i pozamiataj tego określenia
    już nie powinno stosować bo rozumiem, że znasz się na wszystkim?
    a do tego + help desk tak wiec zapewne programistą np: od Javy lub innego
    zaawansowanego jezyka nie jesteś, specjalistą od zabezpieczeń nie jesteś,
    ani też administratorem sieci.

  • 8. Data: 2004-10-11 17:19:07
    Od: "wasyl" <g...@w...pl>

> [...]
    zaawansowanego jezyka nie >jesteś, specjalistą od zabezpieczeń nie jesteś,

    a kim ty jestes,ze potrafisz ocenic kogos kogo nie znasz ?
    to chyba jestes jasnowidzem
    Pomysl nie kiedy co piszesz.Bo czytajac twoja odpowiedz to jedno stwierdzam
    ,ze chyba nie jestes informatykiem z wyksztalcenia itp, bo nikt za taka kase
    szanujacy siebie i swoja wiedze by nie podjal pracy na tym stanowisku,chyba
    ze jest to ktos kto naprawde ma slaba sytuacje finansowa
    A tak wogole te 850 zl brutto to najnizsza krajowa,
    Poszedl bys za taka kase do pracy?
    Jestem ciekaw jaki region Polski reprezentujesz ,ze mowisz o tak niskich
    zarobkach.
    Prawdziwy wyksztalcony informatyk nie sprzedaje sie tak tanio

  • 9. Data: 2004-10-11 17:35:19
    Temat: Re[2]: Informatyk w drukarni
    Od: j...@g...pl (Jagodka)

    w> Prawdziwy wyksztalcony informatyk nie sprzedaje sie tak tanio

    To po co po 100 razy pytasz sie o to samo jesli sie tak bardzo
    cenisz.. !!
    jesli jestes az tak dobry to wiesz za jaka kase pracowac...

    BTW sa regiony gdzie za 850 zl brutto beda robic... znam takie osoby...
    i to nawet nie chodzi o kase ale pierw o zaistnienie, pokazanie co sie
    potrafi..i takich ludzi powinno sie szanowac...
    Wiesz ze teraz liczy sie doswiadczenie w pracy.... a doswiadczenie
    bardzo trudno jest zdobyc...

    --
    Pozdrowienia,
    Jagodka mailto:j...@g...pl

  • 10. Data: 2004-10-11 17:56:34
    Temat: Re: Odp: Informatyk w drukarni
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-10-11, Mariusz <m...@U...pl> wrote:
    > 850 brutto
    To chyba za ćwierć etatu?

    > ponieważ:
    > - problemy z siecią nie zdarzają się ciągle tylko od czasu do czasu
    No, mówiłem. Ćwierć etatu. Codziennie z rańca na dwie godzinki. Logi
    sprawdzić. Papier w faksie uzupełnić. Takie tam. A jak coś się posypie
    to firma poczeka do następnego dnia. Albo zapłaci za taksówkę i nastepnego
    dnia da wolne. Albo nadgodzinki zapłaci.

    > - firmy już zazwyczaj posiadają osoby zajmujące sie zarządzaniem
    Może zmieniają?

    > - a help desk jest zbedny skoro w dzisiejszych czasach zatrudnia się
    > osoby ze znajomością obsługi komputerów
    Na przykład kadrowa-prawniczka, która nie umie sobie dać rady z wysłaniem
    ogłoszenia na ppo?

    > tak wiec pierwszy lepszy student informatyki pracujący na umowe-zlecenie
    > poradzi sobie bez problemów no chyba ze firma potrzebuje osoby, która
    > zajmie się
    No, z tym pierwszym lepszym to bym uważał... Znam przynajmniej jednego
    studenta informatyki z dobrej uczelni, któremu nie dałbym hasła roota
    na maszynce, za którą odpowiadam. Chyba, że dostałbym takie polecenie
    na piśmie.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --