PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa przez telefon po angielsku

  • 1. Data: 2004-10-08 14:31:22
    Temat: rozmowa przez telefon po angielsku
    Od: "Wojtek" <k...@p...onet.pl>

    Witajcie

    Być może temat był już wałkowany, ale może ktoś z was sie orientuje gdzie można
    znaleźć schemat przykładowej rozmowy kwalifikacyjnej przeprowadzanej przez
    telefon w języku angielskim? Wydawało mi się że znam ten język, ale jak
    zadzwonił do mnie niedoszły pracodawca to po prostu zbaraniałem.. Bardzo prosze
    o pomoc (linki, może jakieś książki - wszystko co wam przyjdzie do głowy :)

    Wojtek

  • 2. Data: 2004-10-08 15:15:33
    Temat: Re: rozmowa przez telefon po angielsku
    Od: "Zimenz" <z...@p...onet.pl>

    "Wojtek" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > prosze
    > o pomoc (linki, może jakieś książki - wszystko co wam przyjdzie do głowy

    Troche wyluzuj, na ogol takie rozmowy to tylko tzw. screening kandydata.
    Badz konkretny i rzeczowy mow o swoich sukcesach krotko i zwiezle. Nalegaj
    na prawdziwa rozmowe w cztery oczy.
    Tu sa linki jakie znalazlem w Google, calkiem niezle opisuja etykiete
    interview przez telefon:

    http://www.collegegrad.com/jobsearch/18-0.shtml
    http://www.quintcareers.com/phone_interview_etiquett
    e.html