PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk

  • 1. Data: 2002-09-02 06:44:58
    Temat: Informatyk
    Od: "Mariusz" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Czytając pl.praca.oferowana ciekaw jestem czy pracodawcy biorą pod uwagę
    informatyków z prywatnych uczelni. A jakie jest Wasze zdanie ten temat?

    Dzięki

  • 2. Data: 2002-09-02 07:19:19
    Temat: Re: Informatyk
    Od: "Mumin" <g...@p...onet.pl>

    a co nie piwnni?

  • 3. Data: 2002-09-02 07:53:05
    Od: "Kamila Górecka" <k...@N...gazeta.pl>

    Mariusz <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Czytając pl.praca.oferowana ciekaw jestem czy pracodawcy biorą pod uwagę
    > informatyków z prywatnych uczelni. A jakie jest Wasze zdanie ten temat?

    Witaj
    Nie wszystkie prywatne uczelnie sa sobie rowne, ale z opinii i doswiadczen
    kolegow informatykow wiem,ze pracodawcy patrza w prawdzie na ukonczona
    szkole, ale czesto podejmuja ostateczna decyzje na postawie dotychczasowych
    dokonan kandydata i jego doswaidczenia. Czasem zdarzja sie pisemne testy
    sprawdzajace wiedze.
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-09-02 08:39:39
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "Kamila Górecka" <k...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]

    dotychczasowych
    > dokonan kandydata i jego doswaidczenia. Czasem zdarzja sie pisemne testy

    ukończona uczelnia jest ważna zaraz po jej ukończeniu, potem doświadczenie
    zawodowe bierze górę i nikt nie zwraca za bardzo uwagi gdzie kto studiował
    ale gdzie i co robił zawodowo

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 5. Data: 2002-09-02 10:32:54
    Od: jarekg <h...@p...onet.pl>

    witam

    czesto sie zdarza prozba o przyniesienie dotychczas napisanych aplikacyjek
    (oczywiscie jesli starasz sie o stanowisko programera)
    no i zgadza sie to jaka szkole skonczyles nie jest tak wazne, po prostu
    musisz im udowodnic ze jestes dobry, to zazwyczaj calkiem szybko da sie
    zauwazyc

    pozdr
    jarekg

  • 6. Data: 2002-09-03 05:54:56
    Od: "Piotr Sarnecki" <s...@k...chip.pl>

    Dziwna dyskusja, w podtekście sugestia, że Ci z prywatnych są gorsi od tych
    z publicznych. U mnie jest absolwent politechniki (informatyk) i jest ciemny
    jak kwit na węgiej. Jest też student 3-roku na niepublicznej i jest korba w
    tym co robi (programista). W informatyce liczy się doświadczenie, szkoła to
    rzecz wtórna, sam jestem informatykiem, a zawodu ekonomistą.

    PS

    Użytkownik "Kamila Górecka" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:akv5d1$k2h$1@news.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 7. Data: 2002-09-06 06:55:55
    Od: "SławekM" <m...@p...USUN.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Sarnecki" <s...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tym co robi (programista). W informatyce liczy się doświadczenie, szkoła
    > rzecz wtórna, sam jestem informatykiem, a zawodu ekonomistą.

    A ja znam takich, co nigdy nie ukończyli żadnych studiów i zaginają
    niejednego doktora informatyki.

    pzdr.
    SławekM

  • 8. Data: 2002-09-06 15:26:27
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > A ja znam takich, co nigdy nie ukończyli żadnych studiów i zaginają
    > niejednego doktora informatyki.
    ... przy pomoce bejzbola :-)
    tez mam takich pod blokiem....

    pozdrawiam