PracaGrupypl.praca.dyskusje › Procter&Gamble-test analitycznego myślenia?

  • 1. Data: 2002-09-01 12:52:17
    Temat: Procter&Gamble-test analitycznego myślenia?
    Od: "Kamila Górecka" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Czy ktoś może pisał ten test? Jak to wygląda? Moze ktoś ma wzory pytań albo
    cały taki przykładowy test? Proszę o pomoc.
    Dzieki.

  • 2. Data: 2002-09-01 13:31:22
    Temat: Re: Procter&Gamble-test analitycznego myślenia?
    Od: "Kamila" <h...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Ja pisałam taki test w zeszłym roku. Przykładowe pytania są na stronie
    Procter&Gamble
    http://kariera.procter.pl/przewodnik/testyk.xml?/lan
    g=PL/162232-531227-44018

  • 3. Data: 2002-09-01 13:32:56
    Od: "Kamila Górecka" <k...@N...gazeta.pl>

    Kamila <h...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Witam
    > Ja pisałam taki test w zeszłym roku. Przykładowe pytania są na stronie
> [...]
    Dzięki za info, ale już widziałam te pytania, ich jest tylko 11 a na
    prawdziwym tescie podobno 50, czy to w ogole mozliwe zeby to zaliczyc?

  • 4. Data: 2002-09-01 13:58:56
    Od: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl>

    "Kamila Górecka" <k...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > czy to w ogole mozliwe zeby to zaliczyc?

    Tylko wtedy, jeśli zgadniesz "co autor miał na myśli". Niestety - są w tej
    próbce pytania wykazujące raczej horyzonty układającego, niż chyżość umysłu
    sprawdzanego. Tak samo, jak testach Mensy.

    Żeby nie być gołosłownym - oto ciąg liczb:
    2, 3, 5, _
    Jaka liczba powinna się znaleźć na czwartym miejscu? 7, bo to kolejna liczba
    pierwsza? 8, bo to kolejny wyraz ciągu Fibonacciego? A może 1234, bo to
    ostatni pierwiastek wielomianu (x-2)(x-3)(x-5)(x-1234)?

    Tomek

  • 5. Data: 2002-09-01 14:14:37
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    Tomek Zieliński wrote:

> [...]
    > liczba pierwsza? 8, bo to kolejny wyraz ciągu Fibonacciego? A może
    > 1234, bo to ostatni pierwiastek wielomianu (x-2)(x-3)(x-5)(x-1234)?

    A czy do wyboru są wszystkie te odpowiedzi? I czy można wpisać
    uzasadnienie?

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2002-09-01 14:53:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A czy do wyboru są wszystkie te odpowiedzi? I czy można wpisać
    > uzasadnienie?

    BTW jak to jest z rozwiazaniem tego testu???

    Zdobyl ktos moze 10 pkt - zeby byly one widoczne???
    Bo jakos tak mam przeswiadczenie ze zamiast 10 wyskakuje 0 ;)

    Dlaczego? Ano dlatego, ze wybierajac te same poczatkowe pytania - pozniej
    wyskakuje cos kolo 7,8 pkt :) (psujac ewidentnie pozniej te dobre).
    Ale nie wiem ;)))

  • 7. Data: 2002-09-01 14:56:32
    Od: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl>

    "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> wrote in message

    > A czy do wyboru są wszystkie te odpowiedzi?

    Różnie bywa. Czasem test zamknięty (wybór), czasem otwarty (podanie
    odpowiedzi).

    > I czy można wpisać uzasadnienie?

    Wśród tzw. testów na inteligencję jeszcze się z taką możliwością nie
    spotkałem.

    Tomek

  • 8. Data: 2002-09-01 16:10:21
    Od: "Kamila Górecka" <k...@N...gazeta.pl>

    AMRA <a...@a...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > Dlaczego? Ano dlatego, ze wybierajac te same poczatkowe pytania - pozniej
    > wyskakuje cos kolo 7,8 pkt :) (psujac ewidentnie pozniej te dobre).

    Chyba wlasnie tak jest, bo mnie tez wyszlo 0 a jestem pewna, ze
    odpowiedzialam dobrze na wszystkie pytania.

  • 9. Data: 2002-09-01 16:26:54
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Chyba wlasnie tak jest, bo mnie tez wyszlo 0 a jestem pewna, ze
    > odpowiedzialam dobrze na wszystkie pytania.

    W pierwszej chwili przerazilem sie ze jestem idiota - i usprawiedliwialem,
    ze to robilem szybko jak ankiete ;)))
    ale diabli wiedza

  • 10. Data: 2002-09-01 17:32:26
    Od: "Kamila Górecka" <k...@N...gazeta.pl>

    AMRA <a...@a...com> napisał(a):

    > W pierwszej chwili przerazilem sie ze jestem idiota - i usprawiedliwialem,
    > ze to robilem szybko jak ankiete ;)))
    > ale diabli wiedza

    Ja tez zaczelam watpic w swoja sprawnosc intelektualna, ale potem zrobilam to
    jescze raz wolniej a potem skonsultowalam swoje odpowiedzi z kumplem i wyszlo
    nam tak samo. Lepszy test jest na stronach pracuj.pl, tam podaja prawidlowo
    rezultaty.