PracaGrupypl.praca.dyskusje › Panorama Firm - czy warto u nich pracować...???

  • 1. Data: 2002-09-02 07:10:01
    Temat: Panorama Firm - czy warto u nich pracować...???
    Od: "Elvis" <1...@p...fm>

    Witam, właśnie mam szanse zacząć pracowaćw Panoramie Firm jako
    przedstawiciel Handlowy. Z rozmowy wynikało, że jest tam tak słodko i miło,
    że nie powinienem mieć żadnych obiekcji i z uśmiechem na ustach chodzićdo
    pracy.

    Czy ktoś ma doświadczenia związane z tą firmą ??? Obiecują spore pieniążki,
    samochód, listy kllientów....praca łatwa, miła i przyjemna.

    Z natury nie jestem naiwny i nie chce mi się w to wierzyć.

    Proszę o komentarz...

  • 2. Data: 2002-09-02 08:05:57
    Temat: Re: Panorama Firm - czy warto u nich pracować...???
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    Elvis wrote:

> [...]
    > że nie powinienem mieć żadnych obiekcji i z uśmiechem na ustach chodzićdo

    ja kiedys pracowalem u nich jako "rozwoziciel ksiazek".
    trzeba miec wlasny samochod i byc szybkim i oblatanym w adresach i
    ulicach - naprawde przy maksymalnym wysilku mozna bylo zarobic niezle
    pieniadze.

    adam

  • 3. Data: 2002-09-03 10:39:04
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Elvis wrote:

> [...]
    > że nie powinienem mieć żadnych obiekcji i z uśmiechem na ustach chodzićdo

    Pytalem o to samo rok temu. Szczerze mi odradzano i posluchalem. Co
    ciekawe prawie co tydzien w GW ukazuja sie ogloszenia tej firmy. Ja
    slyszalem, ze z tym samochodem to nie jest tak od razu - trzeba sie
    najpierw wykazac, a i praca to nie taki raj na ziemi.

    Tobi

  • 4. Data: 2002-09-03 11:07:35
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Tue, 03 Sep 2002 12:39:04 +0200, Tobi <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Ja
    >slyszalem, ze z tym samochodem to nie jest tak od razu - trzeba sie
    >najpierw wykazac, a i praca to nie taki raj na ziemi.

    Przecież w ogłoszeniu jest wyraźnie napisane "Po okresie próbnym
    _możliwość_ uzyskania samochodu służbowego" - czytaj "pocałuj nas w
    dupę" ;-))

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa