PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabia w Polsce programista? › Re: Ile zarabia w Polsce programista?
  • Data: 2007-11-28 20:46:19
    Temat: Re: Ile zarabia w Polsce programista?
    Od: glos <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Lis, 17:18, Bart Ogryczak <B...@g...com> wrote:

    > Chyba mylisz szefa projektu z pracownica HRu.

    ja? chyba dosyc pobieznie przeczytales zarowno moja wypowiedz, jak i
    te, do ktorych sie odnioslem.

    > A gdzie ty informatyke studiowales, ze nie miales nic o zarzadzaniu
    > projektami?

    ja mialem.

    Ale osoby lekkomyslnie rzucajace teoriami, jak to programista moze z
    powodzeniem programowac i do tego zarzadzac projektem - najwyrazniej
    nie. Z wielu powodow, z ktorych sprzecznosc interesow developera i
    managera jest najbardziej oczywista.

    --

    Pozdrawiam,

    glos