PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Ile zarabia programista na Slasku › Re: Ile zarabia programista na Slasku
    From: Dawid <d...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile zarabia programista na Slasku
    Date: Wed, 06 Sep 2006 11:16:02 +0200

    Bronek Kozicki napisał(a):

    > ciekaw jestem, jak to PHP wygląda. Albo może nie. Pewnie by mnie zemdliło

    Poraz kolejny w tym temacie pokazujesz jaki z Ciebie ignorant. Prosiłem
    Cię, żebyś nie wypowiadał się o czymś o czym nic nie wiesz.
    Gwarantuje Ci, że taki kod "wygląda" bardzo dobrze. Osoby, które nad nim
    pracują nawet HTMLa nie znają, więc nie wiem skąd stwierdzenie, że to
    webmasterzy.

    To, że PHP nie jest tak dobrze zorientowany obiektowo nie znaczy
    (chociaz PHP5 w zupelnosci wystarczy), ze programistow PHP masz
    klasyfikowac nizej. Wiecej pokory! Pracowalem jako programista Javy i
    .NET. Mialem doczynienia z programistami z wieloletnim stazem i jakos
    nikt nie mial uprzedzen do PHP a napewno cechowala ich pokora. Wiec
    jakim prawem Ty piszesz takie glupoty?

    Nie liczy sie jezyk programowania ale sposob tworzenia i podejscia do
    danych rozwiazan.
    I uwierz mi, ze sporo moglbys sie nauczyc od programistow PHP w takiej
    firmie jak Interia.

    Pozdrawiam
    Dawid