PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia pracownik kawiarenki internetowej?

  • 1. Data: 2003-02-20 19:49:50
    Temat: Ile zarabia pracownik kawiarenki internetowej?
    Od: marcolphus <m...@k...com.pl>

    Taki, co siedzi, kasuje za czas spedzony w necie i panuje nad sytuacja??
    --
    == gry dodawane do czasopism ================ http://www.markolf.fr.pl ==
    == http://members.tripod.com/markolf ======= marcolphus' discographies ==

  • 2. Data: 2003-02-20 22:06:56
    Od: "MariuszR" <m...@n...post.pl>

    Użytkownik "marcolphus" <m...@k...com.pl> napisał w wiadomości
    > Taki, co siedzi, kasuje za czas spedzony w necie i panuje nad sytuacja??

    O ile asie dobrze orientuję to mniejwięcej tyle że starcza mu na pizzę którą
    zjada w trakcie pracy i na piwo w czasie drogi powrotnej do domu:)

    Mariusz Rzepkowski
    GG: 966498
    "Wciąż mnie inspiruje i zaskakuje to, że czystą kartkę papieru można zmienić
    na kartkę zadrukowaną" [Wolfgang Weingart]

  • 3. Data: 2003-02-20 22:21:25
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>

    MariuszR wrote:

    > Użytkownik "marcolphus" <m...@k...com.pl> napisał w wiadomości

    > O ile asie dobrze orientuję to mniejwięcej tyle że starcza mu na pizzę którą
    > zjada w trakcie pracy i na piwo w czasie drogi powrotnej do domu:)

    Na szczescie Internet ma za darmo wiec ma szanse wyjsc na 0 :)

    Pozdro !
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>

  • 4. Data: 2003-02-21 10:44:50
    Od: Grendel <p...@o...pl>

    On Thu, 20 Feb 2003 23:21:25 +0100, Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>
    wrote:

    >Na szczescie Internet ma za darmo wiec ma szanse wyjsc na 0 :)

    ale niestety jest odpowiedzialny za majątek trwały, więc większość
    czasu spędza na pilnowaniu klientów, żeby mu np. pamięci, czy cdromu
    nie wyjęli z kompów....

    Grendel

  • 5. Data: 2003-02-21 17:44:06
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    marcolphus <m...@k...com.pl> napisał(a):

    > Taki, co siedzi, kasuje za czas spedzony w necie i panuje nad sytuacja??
> [...]

    W umowie o pracę (o ile takową zawrzesz) na pewno solidną, minimalną płacę
    ustawową. Najprawdopodobniej będzie to pół etatu, ale oczywiście czas pracy
    nienormowany (czyli 12 godzin * 7). Jak jest dobry obrót, to szef coś dołoży
    w kopercie. Woda do zrobienia herbaty i prąd do czajnika na koszt firmy.

  • 6. Data: 2003-02-21 17:56:47
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <3...@k...com.pl> marcolphus napisał(a):
    > Taki, co siedzi, kasuje za czas spedzony w necie i panuje nad sytuacja??

    Jeśli chcesz coś zarobić - zapomnij. Kawiarenki to kiepski biznes i nie
    oczekuj, żeby właściciel odpalał Ci np. tysiąc złotych pozbawiając się
    w ten sposób połowy zysku... ;)

    Dostaniesz tyle, że starczy na jakieś żarcie, zaletą jest sieć za darmo
    - możesz w tym czasie jakieś fuchy odwalać, strony robić, administrować
    etc. Należy to traktować raczej jako darmowy dostęp do Internetu z
    refundowanymi posiłkami i dojazdem. ;P
    --
    Samotnik

  • 7. Data: 2003-02-21 19:54:59
    Od: marcolphus <m...@k...com.pl>

    Samotnik wrote:

    > Jeśli chcesz coś zarobić - zapomnij.

    No kurcze, zle napisalem ;-)
    Ja sie pytam ile ja mam zaplacic takiemu pracownikowi ;-) (ok, nie ja, ale znajomy)

  • 8. Data: 2003-02-21 21:23:14
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > No kurcze, zle napisalem ;-)
    > Ja sie pytam ile ja mam zaplacic takiemu pracownikowi ;-) (ok, nie ja, ale
    znajomy)
    > --

    2500 netto + prowizja od obrotu + premia uznaniowa
    Zazwyczaj pracownicy kawiarenek dostają służbowe samochody i komórki. Jeżeli
    pracownik mieszka dalej niż 2km od kawiarenki musisz opłacić wynajem
    mieszkania.

    Pzdr
    Tomek

  • 9. Data: 2003-02-21 21:43:29
    Od: marcolphus <m...@k...com.pl>

    Tomek wrote:

> [...]
    > Zazwyczaj pracownicy kawiarenek dostają służbowe samochody i komórki. Jeżeli
    > pracownik mieszka dalej niż 2km od kawiarenki musisz opłacić wynajem

    No tak, powinienem sie domyslic ;-)

  • 10. Data: 2003-02-21 22:02:35
    Od: DToczynski <D...@p...pl>

    On Fri, 21 Feb 2003 20:54:59 +0100, marcolphus <m...@k...com.pl>
    wrote:

    >No kurcze, zle napisalem ;-)
    >Ja sie pytam ile ja mam zaplacic takiemu pracownikowi ;-) (ok, nie ja, ale znajomy)
    Aaaaa... To co innego - w takim razie średnią brutto z budżetówki +
    prowizje od ilości sprzedanych godzin + dodatek za "szkodliwe" :-)))

    Wybacz - nie mogłem się powstrzymać myśląc ile osób sobie właśnie
    pluje w brodę po poprzednich postach ;-)