PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia pracownik kawiarenki internetowej?

  • 21. Data: 2004-09-25 19:33:10
    Temat: Odp: Ile zarabia pracownik kawiarenki internetowej?
    Od: "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...
    > a ja pracowalem w cafe))) bardzo dobra fucha pdo warunkiem ze duzy utarg,
    mozna
    > podbierac)))) i wychodzi calkiem niezla pensja

    czyli kradłeś kolego
    i nazywasz się złodziejem

  • 22. Data: 2004-09-25 20:06:34
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 25 Sep 2004 19:01:56 +0200, p...@o...pl wrote:

    >a ja pracowalem w cafe))) bardzo dobra fucha pdo warunkiem ze duzy utarg, mozna
    >podbierac)))) i wychodzi calkiem niezla pensja)), zalozmy ze cafe ma 10
    >stanowisk) po 2-3zl/h, przy pensji nawet 3zl/h mozna podebrac drugie tyle
    O kuźwa. Czy samochód też podbierzesz pracodawcy?

    Albo z tych 60.000 tez cos uszczkniesz dla siebie?
    A moze cos z materialow klientow bedziesz podbieral?

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 23. Data: 2004-09-26 09:14:57
    Od: "Przemek" <b...@n...pl>

    Użytkownik "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cj4h5d$jli$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik <p...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:1...@n...onet.pl...
    > mozna
    >
    > czyli kradłeś kolego
    > i nazywasz się złodziejem

    i jeszcze sie tym chwali :(( - inna sprawa ze bardzo duzo kawiarenek
    internetowych
    pracuje na pirackim sofcie albo wrecz dorabia sobie handlujac piratami wiec
    byc moze
    okradl zlodziej zlodzieja.

    pzdr

  • 24. Data: 2004-09-26 09:20:11
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <b...@n...pl> napisal(a):

> [...]
    > internetowych
    > pracuje na pirackim sofcie albo wrecz dorabia sobie handlujac piratami wiec

    No, nie wiem, czy ten piracki soft w kafejach to takie powszechne. Mój
    kolega otworzył dwa lata temu kafeję i na otwarcie przyszli policjanci z
    PG i posprawdzali windowsy. Potem miał jeszcze jedną kontrolę softu,
    nie licząc kilku wizyt Policji z okazji różnych tam dochodzeń (ktoś się
    włamał itp.), przy okazji których handel lewymi płytami na pewno by nie
    umknął uwagi...
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 25. Data: 2004-09-26 09:20:41
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    > i jeszcze sie tym chwali :((
    Polska to taki kraj, gdzie uczciwa praca i podjecie jej bez plecow jest
    hanba, i nikt Ci nie uwierzy, ze masz etat np. z ogloszenia... ludzie sie
    chwala jakie maja koneksje, jak kombinuje, jak im sie udalo okrasc
    pracodawce czy panstwo i to jest modne, przepraszam "trendy"

    --
    dropzone

  • 26. Data: 2004-09-26 23:48:10
    Od: "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik dropzone <d...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:cj61m7$rrv$...@a...news.tpi.pl...
    > ludzie sie
    > chwala jakie maja koneksje, jak kombinuje, jak im sie udalo okrasc
    > pracodawce czy panstwo i to jest modne, przepraszam "trendy"

    no to chyba odebrali już swoją nagrodę...

  • 27. Data: 2004-09-27 07:53:04
    Od: "Smerfetka" <a...@o...pl>

    wszytscy pracodawcy to złodzieje ojkradają pracowników jak tylko mogą !!!
    Robią takie przekręty że mózg sie lasuje a my zapierdalamy jak małe
    parowoziki po to aby utrzymać rodzinę po co bo kazdy sie boi wychylić i
    sprzeciwić bo nikt za nim nie stanie i go nie poprze;(
    a jak pójdzie jeden poo podwyżke to druga powie że jej starcza i co mu
    zrobisz? nic tylko zajebać!

    Tak wiec "Jak Kuba bBogu tak Bóg Kubie"

    Szkoda ż eja nie mam co zajebać;(

  • 28. Data: 2004-09-27 08:21:38
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 Sep 2004 09:53:04 +0200, "Smerfetka" <a...@o...pl> wrote:

    >wszytscy pracodawcy to z?odzieje ojkradaj? pracowników jak tylko mog? !!!
    >Robi? takie przekr?ty ?e mózg sie lasuje a my zapierdalamy jak ma?e
    >parowoziki po to aby utrzyma? rodzin? po co bo kazdy sie boi wychyli? i
    >sprzeciwi? bo nikt za nim nie stanie i go nie poprze;(

    hmmm... rzuc w choelre ta robote i zaloz wlasna firme,
    bedziesz sam sobie rootem serwerem i userem,
    nie bedziesz musial tyrac jak maly parowozik, nikt cie nie bedzie
    wykorzystywal, bedzies mogl robic przekrety.

    nie rozumiem czemu tak sie meczysz, w koncu rzad robi takie ulatwenia
    dla przedsiebiorcow - juz nawet ulatwiono zakladanie wlasnych firm.

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 29. Data: 2004-09-27 13:29:16
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    Dnia 27-09-2004 Smerfetka pisze do nas:

    > wszytscy pracodawcy to złodzieje ojkradają pracowników jak tylko mogą !!!
    > Robią takie przekręty że mózg sie lasuje a my zapierdalamy jak małe
    > parowoziki

    To zostań pracodawcą a nie płacz jacy to złodzieje.

    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: mariuszr.post@pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |

  • 30. Data: 2004-09-27 14:23:27
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    > wszytscy pracodawcy to złodzieje ojkradają pracowników jak tylko mogą !!!
    sorki, ale takie podejscie do kradziezy, a raczej jej tlumaczenia jest
    typowe dla Polakow (tych co tak robia) "przeciez on z pewnoscia kradnie, to
    ja jego i wszyscy sa szczesliwi" u nas najzwyczajniej nie szanuje sie
    pracy!!!

    > Robią takie przekręty że mózg sie lasuje a my zapierdalamy jak małe
    > parowoziki po to aby utrzymać rodzinę po co bo kazdy sie boi wychylić i
    > sprzeciwić bo nikt za nim nie stanie i go nie poprze;(
    roznie to bywa, nie bede zaprzeczal, ale... oto sytuacja z zycia wzieta:
    pracodawca, ktory dba o pracownikow, duzo im placi (jak na warunki w tym
    miescie, to bardzo duzo) itd pewnego dnia portier mowi owemu pracodawcy:
    "panie X, zobacz pan co pana pracownik robi w sob o 18" no i pracodawca
    idzie i co widzi? kucharz, ktory i tak bierze do domu mase rzeczy, bo nikt
    nie jest w stanie rozliczyc go co do grama z miesa itp pakuje do swojego
    malucha cale wory ziemniakow i kilogramy miesa

    inny pracownik, pracujac w bufecie, kupuje wlasne towary i sprzedaje z marza
    lokalu lub wrecz nie nabija na kase niektorych art. najpierw placze w
    mankiet przyszlemu pracodawcy, ze ma cala rodzine na glowie, a pozniej, jak
    dupka zacznie podskakiwac...

    > Tak wiec "Jak Kuba bBogu tak Bóg Kubie"
    "fantastyczne" motto zyciowe, oby takich obywateli bylo jak najwiecej

    > Szkoda ż eja nie mam co zajebać;(
    zacznij od papieru do ksera

    --
    dropzone