PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia...

  • 11. Data: 2002-09-12 16:17:49
    Temat: Re: Ile zarabia... [OT]
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    Niejaki Samotnik był uprzejmy napisać coś takiego:

    > [...]
    >
    > Nadal nie kapujesz o co mi chodzi, ale to nieważne. :)

    No to mi wytłumacz. Bo bardzo jestem ciekaw jakich to ukrytych treści nie
    zauważyłem i nie zrozumiałem.

    > Problem jest tylko taki, że mam dobrą pracę. ;)

    To co biadolisz, że "przegrałeś swoje życie" (wiem, wiem, Twoja mama tak
    mówi. Ale Ty ją cytujesz). Ciesz się, a nie nazywasz to problemem.
    Tytus
    Z założenia, autor nie miał nic złego na myśli i nie chciał nikogo obrazić.
    No chyba, że zmienił zdanie...

  • 12. Data: 2002-09-12 16:42:07
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <alqep5$hob$1@news.tpi.pl> Tytus napisał(a):

    > No to mi wytłumacz. Bo bardzo jestem ciekaw jakich to ukrytych treści nie
    > zauważyłem i nie zrozumiałem.

    Chodzi mi o to, że kolega pisał tylko o tym, że ludzie z pl.praca.szukana na ogół nic
    nie potrafią, ale skończyli lame-kurs i nazywają się informatykami i STĄD się bierze
    ogólne mniemanie, że tyyyyylu informatyków nie ma pracy. (Takie mniemanie przejęła
    również moja mama, i to jest wyjaśnienie drugiej kwestii, której także nie jarzysz,
    myśląc niewiadomo dlaczego, że biadolę.) A Ty jak zacięta płyta odpowiadasz na to, że
    ktoś po automatyce będzie dobrym informatykiem. Ty mówisz o jednym, on i ja o
    zupełnie czymś innym. Czy już rozumiesz?
    --
    Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

  • 13. Data: 2002-09-12 17:42:34
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc.
    >Oni wszyscy nazywają siebie informatykami, mając dodatkowo poparcie w posiadanym
    >papierku, który tę frazę zawiera, natomiast praktycznie większość z nich nie nadaje
    >się do niczego oprócz składania pecetów. Ale 'są informatykami', i potem moja mama
    >mówi, że przegrałem swoje życie, bo dla informatyków nie ma już niestety pracy, gdyż
    >wszyscy jej szukają. :P
    Czy juz *cos* na to bierzesz?
    :P

    Pozdrawiam
    Artur

  • 14. Data: 2002-09-12 18:41:53
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <3...@n...gazeta.pl> artur dyksinski napisał(a):

    > Czy juz *cos* na to bierzesz?

    Na co? ;)
    --
    Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

  • 15. Data: 2002-09-12 19:09:21
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Tytus" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A na poparcie tego, powiem Ci, że w jednym z oddziałów banku PKO BP.SA.
    jako
    > informatycy pracują kolesie bez wyższego wykształcenia. I jakoś bank
    > funkcjonuje i nie miałem z nim jak dotąd problemów. A ja się tam nie
    > dostałem do pracy :-(

    W czasach gdy u nas nie bylo bezrobocia czytalem jako sensacje ze we
    Wloszech na stanowisko woznego w muzeum zglosilo sie 70 osob w tym kilka z
    podwojnym doktoratem. Oczywiscie nie zostali przyjeci bo istnieje pojecie
    "nadkwalifikacji". Moze pracy w oddziale PKO tez to dotyczy? Wieksze/
    bardziej zlozone prace robi jakis Softbank a do zamykania dnia, instalacji
    home bankingu u klientow itp. nie potrzeba mgr inz. informatyka?

  • 16. Data: 2002-09-12 20:04:02
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc.

    >Na co? ;)
    Glupie pytanie, na depresje (chorobe ludzi, którzy przegrali swoje
    zycie)
    :)

    Artur

  • 17. Data: 2002-09-12 23:00:44
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    > Glupie pytanie, na depresje (chorobe ludzi, którzy przegrali swoje
    > zycie)
    >:)

    Hehe... ;) Na razie mojej mamie jeszcze się nie udało mnie do tego stopnia sprowadzić

    do parteru. ;) A poza tym wierzę, że kiedy zabraknie pracy dla komputerowców, to
    umiem coś poza tym i zostanę np. szyprem kutra rybackiego na Wyspach Towarzystwa. ;)
    --
    Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

  • 18. Data: 2002-09-19 10:04:28
    Temat: Re: Ile zarabia...
    Od: Voyteck <v...@t...net.pl>

    On 2002-09-12 16:55, while getting another beer from the fridge I saw a
    little yellow card, on which Maura wrote:
    > Z dyżurami po 12h... czasem i wiecej....
    > Generalnie, cywile w policji maja tak samo placone jak policja - ok. 1500
    > zł, ale bez mundurówki.
    > pzdr
    I musza byc caly czas dostepni...
    I chcemy, aby Policja dobrze pracowala...
    I tyle na to placimy...
    Ech - nic tylko pozdrowic Policje :)

    pzdr

    Voyteck

  • 19. Data: 2002-09-22 11:37:01
    Od: "Alter" <p...@t...pl>

    > Dwa pytania.
    >
    > 1. Moze ktos zna zarobki informatykow na panstwowych posadach, dokladnie
    chodzi
    > mi o prace w policj.
    >
    > 2. Co trzeba umiec aby podjac tam prace

    Jeśli masz wyższe wyksztalcenie i kategorię "A" w książeczce wojskowej to
    możesz składać podanie.