PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o kursy ?

  • 1. Data: 2002-09-11 16:12:47
    Temat: pytanie o kursy ?
    Od: Aleks <a...@k...net.pl>

    Witam
    Mam dwie sprawy

    1.
    Chcialbym sie zapytac czy majac firme szkoleniowa moge prowadzic kursy o
    tematyce
    "Jak znalezc prace?" slyszalem ze nie moge pobierac oplat od uczestnikow
    takich kursow
    - czy to jest prawda ?

    2.
    Czy moge zorganizowac odplatne szkolenie dla wszystkich chetnych i
    przyjac np.
    dwie najlepsze osoby? Chodzi mi o to czy moge reklamowac swoje kursy w
    taki sposob
    ( np. osoby ktore ukoncza kurs z najlepszymi wynikami maja szanse na
    stala prace)
    Zaznaczam iz NAPRAWDE potrzebuje trzech dobrych pracownikow - niestety
    nie mam
    duzych mozliwosci weryfikacji

    pozdrawiam cala grupe

  • 2. Data: 2002-09-12 07:03:23
    Temat: Re: pytanie o kursy ?
    Od: "Aleksandra" <l...@w...pl>

    Odnosnie pytania 2:

    W ogloszeniach w Gazecie Wyborczej we Wroclawiu pojawia sie czesto
    ostatnio anons firmy reklamowej prowadzacej kursy z grafiki komputerowej.
    Deklaruja ze po niektorych kursach przyjma dwie osoby na stale do nich do
    pracy. Czy sa to puste slowa czy rzetelna deklaracja trudno mi powiedziec
    bo nie weryfikowalam, ale skoro takie ogloszenie juz jest pewnie mozna tak
    sie oglaszac.
    Pozdrawiam, Ola L.

  • 3. Data: 2002-09-12 11:02:28
    Od: Aleks <a...@k...net.pl>

    Aleksandra wrote:

> [...]
    > bo nie weryfikowalam, ale skoro takie ogloszenie juz jest pewnie mozna tak

    Dzieki za informacje